تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 20 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800704428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه ناآرامی ها در کشمیر/ بیش از 200 نفر زخمی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ادامه ناآرامی ها در کشمیر/ بیش از 200 نفر زخمی شدند
پس از نشست احزاب سیاسی مختلف در شهر سرینگر در منطقه کشمیر، درگیری های شدید میان مردم و نیروهای امنیتی بالا گرفت.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «ایندین اکسپرس»، روز یکشنبه بیش از 200 نفر در درگیری ها میان شهروندان و نیروهای امنیتی در کشمیر زخمی شدند. این درگیری ها در حالی اتفاق افتاد که پس از گذشت 58 روز ناآرامی در این منطقه، احزاب سیاسی مختلف برای یافتن راه حلی مناسب در سرینگر دور هم آمدند.


به گفته سخنگوی پلیس، در روز یکشنبه هیچ گونه محدودیت عبور و مرور در کشمیر، به جز چند منطقه خاص در سرینگر، وجود نداشت.


معترضان کشمیری با پرتاب سنگ با نیروهای امنیتی درگیر شدند. درگیری ها از منطقه ای در جنوب کشمیر با طلوع آفتاب شروع شد و در طول روز نیز ادامه داشت. معترضان خشمگین در این درگیری ها، ساختمان دبیرخانه ای را به آتش کشیدند. 


درگیری ها پس از تلاش شدید پلیس برای سرکوب معترضان در منطقه «شوپیان» و روستای «پنجورا» بالا گرفت. بیش از 100 نفر در این درگیری زخمی شدند. نیروهای امنیتی برای متفرق کردن مردم از باتوم و گازهای اشک آور استفاده کردند.


همچنین درگیری هایی در منطقه «ترال» کشمیر به وقوع پیوست. در این درگیری ها نیز 60 نفر زخمی شدند. معترضان با پرتاب سنگ در برابر نیروهای امنیتی مقاومت می کردند. در این درگیری ها معترضان به خانه مشتاق احمد شاه، نماینده ترال در مجلس قانون گذاری، حمله کردند و شیشه های خانه وی را با سنگ شکستند. نیروهای امنیتی با خشونت و پرتاب گاز اشک آور سعی کردند معترضان را متفرق کنند.


در شهر «سوپور» در شمال کشمیر نیز درگیری هایی به وجود آمد که دست کم 25 نفر در این درگیری ها زخمی شدند. وضع 3 نفر از زخمی ها به شدت وخیم است.







۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن