تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816473945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدم ربایان در دام پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آدم ربایان در دام پلیس
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک گروه گروگانگیر خشن خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار عبدالرضا آقاخانی در این رابطه اضافه کرد: در پی وقوع دو مورد آدم ربایی و سرقت در برخی از جاده های ترانزیتی استان اصفهان که در ساعات پایانی شب اتفاق می افتاد، بررسی و رسیدگی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی استان، پس از انجام اقدام های تخصصی و تلاش شبانه روزی سرانجام دو گروگانگیر را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار آقاخانی با اشاره به آزاد کردن 9 نفر از افراد ربوده شده که در مخفیگاه آدم ربایان حبس شده بودند، اضافه کرد: متهمان در اعترافات خود پنج تن از همدستان خود را نیز معرفی کردند.
وی خاطرنشان کرد: پنج نفر از این باند هفت نفره نیز در یک عملیات منسجم و دقیق هنگامی که قصد انجام سرقت و آدم ربایی در یکی از جاده های استان اصفهان را داشتند دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان اصفهان، درخصوص نحوه فعالیت اعضای این گروه گفت: متهمان در ساعات پایانی شب بوسیله میخ، خودروهای عبوری را پنچر و با ضرب و شتم راننده، سرنشینان خودرو را گروگان گرفته و به یکی از شهرستان های اطراف استان منتقل می کردند.
وی افزود: متهمان پس از آدم ربایی با خانواده گروگان ها تماس گرفته و از هر یک مبلغ 500 میلیون ریال در ازای آزادی آنها درخواست کرده بودند که با اقدام سریع و بموقع کارآگاهان پلیس، در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی اعضای این باند خشن سابقه دار و غیر بومی هستند، گفت: در این عملیات از آدم ربایان دو قبضه سلاح جنگی و ابزارهای مورد استفاده در سرقت کشف شده است.
سردار آقاخانی از کسانی که در ساعات پایانی شب در جاده ها تردد می کنند خواست در صورت هر گونه موارد مشکوک، مورد را بلافاصله از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به فعالیت گشت های ویژه جاده ای پلیس گفت: پلیس اصفهان با جدیت و اهتمام ویژه با هرگونه ناهنجاری و رفتار مجرمانه برخورد قاطع می کند و اجازه نخواهد داد، عده ای افراد شرور امنیت استان را برهم بزنند.. سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به مأموریت‌های پلیس استان در برخورد با کانون‌های جرم اظهار کرد: پس از چند ماه کار تحقیقاتی، اطلاعاتی و عملیاتی روز پنجشنبه 11 شهریورماه رزمایش بزرگ بقیةالله الاعظم با هدف پاک‌سازی یکی از مناطق حاشیه‌نشین جنوب اصفهان که به کانونی برای توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر تبدیل‌ شده با حضور تمامی واحدهای عملیاتی اجرا شد. وی از مدت‌زمان چهار ساعته این عملیات خبر داد و گفت: تعداد 20 باب منزل که به پاتوقی برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر تبدیل‌ شده بود با حکم مقام قضائی پلمپ، 22 باند بزرگ که در امر فروش مواد مخدر فعالیت می‌کردند منهدم و 270 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات در بازرسی از منازل متهمان مقادیری مواد مخدر کشف، 50 عدد موتورسیکلت و خودروی مسروقه به همراه یک میلیارد ریال وجه حاصل از فروش مواد کشف و توقیف شد. سردار آقاخانی در خصوص فعالیت اعضای باندهای دستگیرشده گفت: این باندها به‌ صورت حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش مواد مخدر عمل می‌کردند به‌ طوری‌ که مکانی مخصوص برای دریافت پول اختصاص داده و سالن‌های مجهزی را نیز برای مصرف معتادان تعبیه کرده بودند .





۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن