تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 40 درصدی صادرات هبلکس آستان قدس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افزایش 40 درصدی صادرات هبلکس آستان قدس
سرپرست شرکت بنای سبک آستان قدس رضوی گفت: صادرات هبلکس آستان قدس رضوی 49 درصد افزایش یافته است.

افزایش 40 درصدی صادرات هبلکس آستان قدس
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد زمان حیدری افزود: از ابتدای امسال حدود 17 هزار متر مکعب بتن سبک اتوکلاو شده (اِی اِی سی ) صادر شده است در صورتی که میزان صادرات این محصول در مدت مشابه پارسال 11 هزار و 344 متر مکعب بود.
وی با اشاره به اینکه بیشتر این صادارت به کشور عراق بوده است، گفت: بهبود کیفیت و بسته بندی هبلکس، تلاش برای رفع نواقص محصول، ارتباط مستمر با پخش کنندگان و فروشندگان بازار صادراتی و حضور مستمر در این بازار، انجام تعهدات و کسب رضایت مشتری، کاهش هزینه جانبی نظیر حمل و بسته بندی و همچنین برندسازی هبلکس رضوی از برنامه های در دستور کار در تولید هبلکس آستان قدس رضوی است.
سرپرست شرکت بنای سبک آستان قدس رضوی افزود: بی ثباتی بازار مقصد صادراتی و ارائه محصولات با کیفیت پایین تر رقبا با قیمتی نازل تر بخشی از مشکلات پیرامون حوزه صادرات است.
حیدری افزود: هزینه حمل و همچنین هزینه مالیات بر ارزش افزوده به علت نداشتن کارت بازرگانی، بخشی از مهم ترین چالش های پیش رو در زمینه صادرات هبلکس آستان قدس رضوی است.
کارخانجات بنای سبک قدس رضوی به عنوان نخستین تولید کننده بلوکهای هوادار اتوکلاو شده در کشور فعالیت خود را در سال 1353با نام تجاری هبلکس آغاز و در سال 1367 با هدف صرف در آمدهای آن در امور خیریه به همت مرحوم بجستانی مقدم وقف آستان قدس رضوی شد.


لینک


۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن