تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819938128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتری‌ها و بهانه‌ای به نام تعطیلات!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: لیگ برتری‌ها و بهانه‌ای به نام تعطیلات!
در هفته ششم لیگ برتر هر تیمی از دست یابی به نتیجه مطلوب باز ماند تعطیلات لیگ برتر را بهانه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، البته در فوتبال باید به سمت و سویی پیش رویم که بازی‌های لیگ‌برتر پیش از بازی‌های تیم ملی به‌اندازه حرفه‌ای‌ها تعطیل شود و بازیکنان تیم ملی در تمرینات تیم‌های باشگاهی آماده شوند و بهانه آنها برای حضور در تمرینات تیم ملی فقط هماهنگی باشد! اما اکنون گریزی نیست و نمی شود به کسی خرده گرفت چرا که باشگاه‌های ما حرفه‌ای رفتار نمی کنند. به طور مثال در همین فصل فقط یکی دو تیم بودند که دوران آماده‌سازی را به طور کامل 6 تا 8 هفته تمرین کردند.
سوال اساسی اینجاست تیم‌هایی که در هفته ششم لیگ برتر خوب بازی کردند و خوب نتیجه گرفته‌اند به خاطر تعطیلات لیگ برتر بوده است؟ آیا مربیان این تیم‌ها باید بگویند چون لیگ برتر تعطیل‌شده بود آنها خوب نتیجه گرفتند؟
شرایط برای همه تیم‌ها یکسان بود. چه تیم‌های بازنده و چه تیم‌های برنده و چه همه تیم‌هایی که مساوی کردند.
در هفته‌های آتی هم این‌طور خواهد بود. برخی از تیم‌ها پیروز می‌شوند و برخی از تیم‌ها بازنده و طبیعتاً چند دیداری هم مساوی می‌شود. اگر تعطیلات بهانه خوبی برای توجیه باشد پس هیچ تیمی نباید پیروز شود.
به‌یقین باشگاه‌های ما قادر خواهند بود در آتی به کاهش تعطیلات لیگ برتر کمک کنند. کی‌روش و هر مربی دیگری وقتی ملی پوشان را سر و حال آماده ببیند قطعا اردوی بلندمدت و بدنسازی دوباره را برنامه‌ریزی نخواهد کرد چون در این صورت متضرر خواهد شد.
بهانه‌ای به نام تعطیلات توجیه خوبی برای عدم کسب نتیجه مطلوب در هفته ششم و هفته‌های آتی نخواهد بود چراکه در همین هفته‌ها خیلی از تیم‌ها تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی مناسب در شرایط مسابقه باقی بمانند. هرچند که اگر بازی‌ها منظم برگزار شود و تعطیلی بازی‌ها به‌اندازه تعطیلی‌ها فوتبال اروپا باشد به سود فوتبال است.  

09:18  1395/06/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن