تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805306725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایت مرفاوی از عمکلرد تیمش برابر ذوب


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رضایت مرفاوی از عمکلرد تیمش برابر ذوب
خوشحال هستیم دو بازیکن قمی که داوود بهادری و سید مهدی حسینی هستند در ترکیب بودند و از طرف دیگر هفت بازیکن بومی در لیستمان داریم که هرکدام شرایط خوبی داشته باشند بازی می‌کنند و جوانان ما در صورت نمایش خوب در تمرینات به ترکیب می‌رسند.
سرمربی صبای قم معتقد است شاگردانش عملکرد بهتری از ذوب‌آهن ارائه کردند.


به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ذوب‌آهن گفت: از قبل گفته بودم بازی سختی داریم؛ ذوب‌آهن ساختار خود را حفظ کرده ولی این را هم گفتم آنها هم کار سختی دارند؛ ما در حمله و دفاع با برنامه کار کردیم و سعی داشتیم تیم حریف را خنثی کنیم؛ تا دقیقه 43 حریف را کنترل کردیم ولی اشتباه یک قسمت زمین که حتی در تمرینات هم تاکید داشتیم متاسفانه با اشتباه بازیکنمان غافلگیر شدیم و گل خوردیم.


او ادامه داد: بعد از اخراج مدافع اضافه نکردیم و با دو مهاجم بازی کردیم چون دنبال گل بودیم و تمام تلاش را برای آن انجام دادیم که خدا را شکر مساوی کردیم؛ شرایط نیمه اول ما نسبت به بازی‌های قبل بهتر بود؛ رو به روی تیمی بودیم که نمایش خوبی دارد ولی متاسفانه کم تجربگی بازیکن ما موجب دریافت گل شد؛ اینکه 47 دقیقه 10 نفره حمله کردیم از بازیکنانم رضایت دارم؛ مطمئن هستم توانمندی شاگردانم بالاتر از این است و قطعا با بالا رفتن خودباوری و اعتماد به نفسشان نتایج بهتری می‌گیریم.


سرمربی صبا اضافه کرد: سعی کردیم فوتبالی ارائه کنیم که مالکیت توپ را بیشتر در اختیار بگیریم تا کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم؛ در نیمه دوم بیشتر از نیمه اول سعی کردیم از کناره‌ها فشار بیشتری بیاوریم؛ منتهی بزرگترین مشکل ما حمله با نفرات کم بود که باید آن را برطرف کنیم؛ همین که یک قسمت کارمان را درست کردیم ان‌شاالله در حملات زهردارتر خواهیم بود.


مرفاوی تصریح کرد: اسلامی بعد از بازی پرسپولیس با ما تمرین نکرد و در اردو نبود؛ دو جلسه تمرین کرد و به دلیل با تجربه بودنش در نیمه دوم از او استفاده کردیم؛ رضا عنایتی هم مصدوم بود و با توصیه فیزیوتراپ او از این بازیکن استفاده نکردیم؛ میلاد ابطحی بازیکن راه‌آهن را پس از چهار بازی برای این تیم آوردیم و در جریان بازی بود اما آن هماهنگی را به دلیل کم تمرین کردنش نداشت که تلاش می‌کنیم نظم و انضباط تیمی را حفظ کنیم.


او خاطرنشان کرد: یک بازیکن به درد ما می‌خورد ولی این بازی در فهرست 18 نفره نگذاشتیم چون یک سری اصول داریم.


سرمربی صبا ادامه داد: خوشحال هستیم دو بازیکن قمی که داوود بهادری و سید مهدی حسینی هستند در ترکیب بودند و از طرف دیگر هفت بازیکن بومی در لیستمان داریم که هرکدام شرایط خوبی داشته باشند بازی می‌کنند و جوانان ما در صورت نمایش خوب در تمرینات به ترکیب می‌رسند.


مرفاوی با اشاره به بازی دهنوی به عنوان مدافع راست گفت: ما یک خلاء را با حضور او پُر کردیم و استراتژی ما بعد از نفره شدن اضافه شدن از کناره‌ها بود که با حضور دهنوی این کار را انجام دادیم؛ همچنین دهنوی نمی‌توانست به عنوان هافبک دفاعی بازی کند که یک بازیکن جوان آوردیم.


سرمربی صبا با اشاره به قضاوت داور و گل مشکوک ذوب‌آهن عنوان کرد: دلیلی ندارم که قاطعانه بگویم گل آنها اوت شده بود یا نه؛ اگر به ناحق بوده که نمی‌توانیم کاری کنیم چون بازی تمام شده و اگر اتفاقی افتاده کمیته داوران باید عذرخواهی کند.


مرفاوی در خصوص اخراج الهامی گفت: او خوشحالی گل داشت ولی حالا طور دیگری تعبیر می‌کنند بحث دیگری است؛ یک ذهنیت بدی است که روی آن مربی ما را اخراج می‌کنند.


تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 10 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن