تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799185013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه اجرای کنسرت گروه‌های موسیقی در آستانه فرارسیدن ماه محرم / قطار کنسرت‌ها در ایستگاه پایانی تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



برنامه اجرای کنسرت گروه‌های موسیقی در آستانه فرارسیدن ماه محرم / قطار کنسرت‌ها در ایستگاه پایانی تابستان
روز نو : همزمان با رسیدن به روزهای پایانی تابستان امسال و نزدیک شدن به ماه‌های محرم و صفر و ایام عزاداری، برنامه برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیز فشرده تر از قبل شده است. روز دهم مهرماه، آغاز رسمی ماه محرم است و در این ماه به احترام واقعه کربلا وشهادت اما دوم شیعیان، اما حسین (ع) برنامه کنسرت برگزار نخواهد شد. 
بر همین اساس در بیست روز پیش رو ا=یعنی از امروز تا دهم مهرماه برنامه برگزاری آخرین کنسرت‌های تابستانه در آستانه بازگشایی مدارس، بیش از پیش فشرده و شلوغ‌تر همیشه شده است. از همین رو گروه‌های مطرح موسیقی قبل از فرارسیدن ایام محرم و صفر با اجراهایی متفاوت به صحنه می‌روند.
در بیست روز آینده به طور میانگین در هر روز یک کنسرت از گروه‌های مطرح و شناخته شده موسیقی پاپ و سنتی روی صحنه می رود که در نوع خود رکورد قابل توجه و کم نظیری است. این در حالی است که در کنار گروه‌های شناخته شده موسیقی، بسیاری دیگر از کنسرت‌های موسیقی در گوشه و کنار شهر برگزار خواهد که به علت تعدد بسیار و این که کمتر شناخته شده هستند،‌از ذکر برنامه آنها خودداری کردیم. همچنین افزون بر همه این ها برخی از گروه‌های موسیقی مطرح و خوانندگان نام آشنا در طول بیست روز آینده در استان‌عای مختلف کشور اجرای برنامه خواهند داشت. برای مثال فردا، محمد اصفهانی در شهر رشت کنسرت موسیقی برگزار خواهد کرد اما متاسفانه به علت عدم اعلام جزئیات دقیق کنسرت‌ها در شهرستان‌ها، نمی‌توان گزارش متقنی از زمان و شیوه برگزاری آنها منتشر کرد.
به هر حال در بیست روز آینده در تهران فستیوال بزرگی از کنسرت‌های گروه‌های محبوب و مطرح موسیقی برگزار خواهد شد که برناه کامل آن را در ادامه از نظر می گذرانید.
پاپ‌ها همچنان در صدر
طبق روال معمول کنسرت‌ها، همچنان گروه های موسیقی پاپ با بیشترین فراوانی در کشور برنامه اجرا می کنند. در فاصله بیست روزه تا آغاز ماه محرم نیز همچنان پاپ خوان ها زنبلیشان را دم در سالن های موسیقی گذاشته و نوبت اجرا گرفته اند. 
فرزاد فرزین: خواننده محبوب پاپ امروز در دو سانس 20 و  22:45 در سالن میلاد نمایشگاه تهران،‌ برای تماشاگران به روی صحنه خواهد رفت.
گروه کاکوبند: این گروه نیز روز دوشنبه 22 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس ساعت 20 و 22:45 دقیقه اجرا دارد که البته تمام بلیت‌های این کنسرت به فروش رسیده است.
بابک جهانبخش: این خواننده جوان نیز روز پنجشنبه 25 شهرویر ماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران در دو سانس 18:30 و 21:45 روی صحنه خواهد رفت. 
مهدی یراحی: این خواننده که شهرت خود را مدیون خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل است،‌ جمعه 26 شهریور در یک سانس ساعت 21 کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار می‌کند.
فریدون آسرایی: نیز در ساعت 21 روز یکشنبه 28 شهریور برنامه ویژه‌ای را برای طرفدارانش در سالن معروف کنسرت های پاپ یعنی سالن میلاد نمایشگاه تهران تدارک دیده است.
شهاب صادقی: این خواننده نیز روز دوشنبه 29 شهریور در سالن برج آزادی کنسرت خواهد داشت. 
گروه دنگ شو: گروه معروف و محبوب دنگ شو نیز در روز دوشنبه 29 شهریور در سالن میلاد به صورت تک سانس و در ساعت 22:30 اجرای برنامه خواهد داشت.
مازیار فلاحی:  این خواننده نیز از این قافله کنسرت‌های پیشا محرمی عقب نمانده است و سه‌شنبه 30 شهریور در دو سانس 19:30 و 22:30 در سالن میلاد به روی صحنه می‌رود .
امید حاجیلی:‌ امید حاجیلی که به تازگی در تهران کنسرت برگزار کرده بود نیز بار دیگر  در دو روز چهارشنبه و جمعه در سالن میلاد نمایشگاه تهران،‌ در دو سانس 18:30 و 21:30 کنسرت خواهد داشت.
زانیار خسروی:‌  برادر جوان تر سیروان خسروی اولین کستر پاییزه امسال را در سالن میلاد روی صحنه می برد. زانیار روز پنج‌شنبه در اولین روز فصل پاییز در دو سانس ساعت 18:30 و 22 اجرا دارد.
گروه پالت: گروه معروف موسیقی پالت نیز روز یکشنبه 4 مهر در دوسانس و در ساعت 18:30 و 21:30 در تدارک کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه است.
بنیامین بهادری: خواننده دیگر موسیقی پاپ بنیامین بهادری است که روز چهارشنبه هفتم مهر در سالن میلاد نمایشگاه در ساعت‌های 18:30 و 21:30 اجرای برنامه موسیقی خواهد داشت.


محسن یگانه: این خواننده محبوب نیز آخرین پاپ خوانی است که قبل از ماه محرم در دو روز و در دو سانس 18:30 و 22  در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت برگزار می‌کند.
سنتی‌ها 
رحسیم شهریاری: این خواننده جوان و شهیر ترک زبان فردا در 21:30 روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت و کسنرت موسیقی فولکلور خود را اجرا خواهد کرد.
داوود آزاد: موسیقیدان عارف مسلک ایرانی، داوو آزاد نیز جمعه این هفته که 26 شهریورماه است برای اجرای کنسرتش در ساعت 21:30 به تالار وحدت می رود.
سیمین غانم: این خواننده مطرح موسیقی نیز روز جمعه در ساعت 15 در تالار وحدت برای خانم ها اجرای کنسرت موسیقی خواهد داشت.
اردشیر کامکار: روز شنبه سوم مهرماه در تالار اندیشه حوزه هنری،‌ کنسرت گروه اردشیر کامکار، کمانچه نواز مشهور ایرانی و عضو گروه موسیقی کامکارها، در ساعت 21 برگزار خواهد شد.
سالار عقیلی: این خواننده نیز روز سه شنبه ششم مهرماه در دوسانس ساعت 19 و 22 در سالن همایش ها برج میلاد تهران اجرای برنامه خواهد داشت.
حسام الدین سراج: خواننده معروف موسیقی سنتی ایرانی، سراج نیز در روز پنجشنبه هشتم شهریور ماه برای اجرای برنامه در ساعت 20 به تالار اندیشه حوزه هنری خواهد رفت.
همای و مستان: پرواز همای، خواننده حوان و مطرح موسیقی سنتی نیز به ترتیب در روزها هفت، هشت و نهم مهرماه در فضای باز کاخ سعدآباد اجرای برنامه خواهد داشت.






















تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن