تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلخ و شيرين‌هاي خوزه و پپ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تلخ و شيرين‌هاي خوزه و پپ
منچستريونايتد و منچسترسيتي امروز دربي منچستر را برگزار مي‌کنند. جدا از حساسيت‌هايي که هميشه يک دربي دارد...
نویسنده : ميگل دليني 
منچستريونايتد و منچسترسيتي امروز دربي منچستر را برگزار مي‌کنند. جدا از حساسيت‌هايي که هميشه يک دربي دارد و جدا از اينکه اين‌بار دربي، دربي منچستر است، دو طرف داستان مورينيو و گوارديولا هستند که رقابتي ديرينه با هم دارند. در چالش‌هاي رودررو خوزه و پپ بارها پيروزي و شکست‌هاي زيادي را تجربه کرده‌اند. سه‌گانه فصل -10 2009 با اينتر را شايد بتوان موفق‌ترين عملکرد مورينيو و چشمگير‌ترين آنها دانست اما او در آن فصل توانست سه بر يک بارسا را در سن‌سيرو شکست دهد. تساوي بدون گل اينتر و بارسا در مرحله گروهي ليگ قهرمانان نشان داد که در جدال‌هاي مورينيو و گوارديولا هميشه هم آتش‌بازي و صحنه‌هاي ديدني وجود ندارد. شايد دليلش اين بود که هنوز آتش رقابت خيلي هم شعله‌ور نشده بود. در واقع مربيان هنوز به رفتارهاي يکديگر و سبک بازي حريف‌شان آشنا نشده بودند. نتيجه‌اش اين شد که بازي برنده‌اي نداشت، گلي هم نداشت و ديدني هم نبود. شايد روز شنبه در اولدترافورد هم شاهد چنين بازي‌اي باشيم. چند ماه بعد بارسا با پيروزي پنج بر صفر انتقام را از آقاي خاص در رئال گرفت.

گوارديولا نه تنها اين بازي انتقام بازي با اينتر بود، بلکه يکي از شيرين‌ترين بردها در ال‌کلاسيکو هم بود. اين بازي فصل را براي بارسلونا ساخت. بازي‌ که پنج بر صفر شد. شادي بازيکنان بارسا در رختکن تمامي نداشت. فلورنتينو پرس گفت اين بدترين نتيجه تاريخ رئال است، اما بدترين براي رئال، بهترين براي گوارديولا بود. بردهاي کاتالان‌ها در ال کلاسيکو سال بعد هم تداوم يافت. چهار ال‌کلاسيکو قرار بود در 18 روز برگزار شود و اين هم شدت هيجان را بيشتر کرده بود. از طرفي اين بازي نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان بود و خب، قهرماني در اروپا براي هر تيمي لذت‌بخش است. در نيمه اول اين بازي، اما اصلاً جذاب نبود. در نهايت هم هوش و استعداد مسي بود که کارساز شد و پيروزي دو بر صفر بارسا رقم خورد. ديدار 17 آگوست 2011، سه کارت قرمز، 9 کارت زرد و پنج گل داشت و مسي در آن يکي از زيباترين گل‌هاي تاريخ فوتبال را زد. ديداري که در آن مورينيو انگشتش را در چشم تيتو ويلانوا فرو کرد اما در نهايت بازي سه بر دو به سود آبي و اناري‌ها خاتمه يافت.
منبع: ‌اي اسپورت


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن