تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809683272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران در خلیج فارس آمریکا را تحقیر کرده


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ایران در خلیج فارس آمریکا را تحقیر کرده
ایران در خلیج فارس آمریکا را تحقیر کرده یک مقام اسبق آمریکا اقدام قایق های تندرو ایران علیه کشتی جنگی متجاوز آمریکا را موجب استهزا نیروی دریایی این کشور دانست و خواستار غرق کردن یک کشتی ایرانی در خلیج فارس شد.


به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای روابط خارجی سنای آمریکا، دیپلمات اسبق جمهوریخواه آمریکا خواستار واکنش دولت این کشور در برابر ایران شد. 
 
«الیوت آبرامز» مشاور ارشد سیاست خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست‌ جمهوری «جرج بوش» با انتشار مطلبی در پایگاه اطلاع رسانی شورای روابط خارجی سنای آمریکا اعلام کرد: با اقدام قایق های تندرو ایران علیه کشتی جنگی آمریکا در خلیج فارس، جهان به ما نیشخند می زند. 
 
الیوت آبرامز که در دوران ریاست جمهوری «دونالد ریگان» نیز دارای منصب دیپلماتیک بود، در ادامه افزود: البته همه این رویدادها به دنبال دستگیری ملوان های آمریکایی در ژانویه سال جاری به وقوع پیوسته است اما پاسخ آمریکا به این اقدامات ایران چه بوده است؟ کاخ سفید چه تصمیمی گرفته است؟ تنها کاری که انجام دادند این بود که به نیروی دریایی گفتند سریع جابجا شده و جا خالی بدهند. 
 
این دیپلمات آمریکائی ادامه داد: دولت آمریکا تنها خود را به توافق هسته ای با ایران متعهد کرده و لذا مایل است اجازه دهد این مانورهای خطرناک و تحقیرکننده نیروی دریایی آمریکا بدون پاسخ ادامه یابد. از سوی دیگر نیز ایران با استفاده از توافق هسته ای به تقویت حضورش در عراق و سوریه پرداخته است و اقتصاد خود را بازسازی می کند. 
 
وی تأکید کرد: اینکه به جهانیان نشان دهیم که از ایران نمی ترسیم، خیلی هم آسان نیست. لازمه این کار این است که نیروی دریایی آمریکا یکی از کشتی های ایرانی را غرق کند. 
 
اظهارات الیوت آبرامز در حالی بیان می شود که «بیل اربن» فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا دو روز پیش در مصاحبه با نشریه آمریکایی «بیزینس استاندارد» مدعی شده بود: تعداد برخوردهای ناامن و غیر حرفه ای ایران در نیمه اول سال جاری میلادی تقریباً به دو برابر دوره مشابه در سال گذشته رسیده است. علیرغم قدرت کمتر قایق های تندرو ایران در مقایسه با کشتی های جنگی آمریکا تهدیدات آنها در خلیج فارس بسیار واقعی است. این قایق‌ ها مسلماً مجهز به نظامیانی مسلح بوده و  بدون سلاح نمی‌باشند. نمی توان مخاطرات موجود در این زمینه را نادیده گرفت. برخورد در دریا با یک کشتی بزرگ همواره می‌تواند باعث خسارت به  کشتی یا صدمه زدن به پرسنل آن شود. 
 
لازم به ذکر است، جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده است که با هر کشتی جنگی که به قلمرو دریایی و آب های سرزمینی این کشور در خلیج فارس نزدیک شود قاطعانه برخورد خواهد کرد. 
 
 


منبع: مهر


95/6/19 - 17:57 - 2016-9-9 17:57:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن