تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820901481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکن جنجالی تیم ملی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بازیکن جنجالی تیم ملی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد
روز نو : ستاره تیم ملی با پرسپولیس قرارداد امضا می کند طی روزهای گذشته حرف هایی مبنی بر حضور ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان به لیگ ایران نقل محافل است.


اشکان دژاگه تابستان پر سر و صدایی را سپری کرده، اتفاقاتی که در برلین افتاد و کسی پیگیرش نشد از یک سو، مشکلاتی که العربی برای این مهره ارزشمند تیم ملی ایجاد کرده سبب شده تا دژاگه دائما در صدر اخبار باشد.


 


بعد از بازی ایران و قطر شایعه‌ای به گوش رسید که اشکان قصد جدایی از العربی و پیوستن به تیمی آلمانی را دارد. انتقالی که اتفاق نیفتاد و با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات آلمان، امکان رخ دادن این انتقال تا زمستان صفر است.


 


همچنین طی روزهای اخیر شنیده می‌شود که دژاگه در آستانه بازگشت به لیگ ایران است. شایعه‌ای که در اوج فصل نقل‌وانتقالات در مورد این بازیکن و پرسپولیس نیز شنیده شده بود.


 


اما آیا در حال حاضر این انتقال امکان‌پذیر است؟ دژاگه هنوز تحت قرارداد باشگاه العربی قطر است و این در حالی است که پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی در ایران راس ساعت 24 روز 15 شهریور بسته شده تا جابه‌جایی بازیکنان تحت قرارداد غیرممکن باشد.


 


به عبارتی انتقال دژاگه به لیگ ایران امری است ناممکن، البته در صورتی که قوانین اجازه می‌داد هم بعید بود تیمی ایرانی توانایی پرداخت دستمزد دژاگه را داشته باشد!


 


در حال حاضر و در میان لیگ‌های معتبر دنیا، تنها پنجره نقل‌وانتقالات در پرتغال، قطر و استرالیا باز است. دژاگه در صورت ترک العربی اجازه خواهد داشت در یکی از این سه لیگ به میدان برود که با توجه به شرایط دستمزد وی، این بازیکن تیم ملی کشورمان به احتمال زیاد فوتبال خود را در قطر  و تیمی به جز العربی ادامه خواهد داد.




تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن