تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816641696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز تاسف کلینتون بخاطر حمایت از حمله به عراق


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ابراز تاسف کلینتون بخاطر حمایت از حمله به عراق
هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا از تصمیم خود در مقام سناتور، برای حمایت از جنگ عراق ابراز تاسف کرد اما گفت که رقیب جمهوریخواه او - دونالد ترامپ - هم حامی جنگ عراق بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : کلینتون این مطلب را در یک نشست پرسش و پاسخ با نیروهای کهنه کار ارتش آمریکا که چهارشنبه شب به وقت محلی به ابتکار شبکه خبری ان بی سی در نیویورک برگزار شد، بیان کرد. 


در این نشست هیلاری کلینتون با سووالات سختی درباره موضوع مدیریت اطلاعات محرمانه با استفاده از ای میل های شخصی در زمان تصدی وزارت امور خارجه رو به رو شد اما از عملکرد خود دفاع کرد و گفت: من دقیقا کاری را کردم که باید می کردم و همواره این کار را کرده و خواهم کرد. 


وی در ابتدای سخنان خود گفت که تجربه طولانی خدمتش در دولت به عنوان وزیر امور خارجه و همچنین به عنوان سناتور از او نامزدی دارای صلاحیت برای ریاست جمهوری ساخته است. 


به گزارش ایرنا، کلینتون در کنایه ای به ترامپ که دمکرات ها او را فاقد صلاحیت برای ریاست جمهوری می دانند ، گفت که صلابت و استواری زیادی برای اتخاذ تصمیمات دشوار دارد. 


مجری برنامه بارها کلینتون را در ارتباط با موضوع استفاده از ای میل های شخصی در دوران وزارت امور خارجه در سال های 2009 تا 2013 مورد پرسش قرار داد. این موضوع یکی از انتقادهای اصلی نسبت به کلینتون بوده است. 


کلینتون در دفاع از خود گفت که هیچکدام از ای میل هایی که ارسال یا دریافت کرده، عنوان محرمانه یا طبقه بندی شده نداشته است.


در ادامه این پرسش و پاسخ، کلینتون گفت از تصمیم خود در مقام سناتور نیویورک برای حمایت از حمله به عراق در سال 2003 متاسف است اما گفت که ترامپ نیز حامی این حمله بوده است. 
ترامپ در طول مبارزات خود جنگ عراق را محکوم کرده و گفته که او در مقام ریاست جمهوری از مناقشه های طولانی در خاورمیانه اجتناب خواهد کرد. 


کلینتون درباره مداخله نظامی آمریکا در لیبی در سال 2011 ، انتقاد ترامپ از حمایت او (کلینتون) از این موضوع را در مقام وزیر امور خارجه رد کرد و گفت: اگر اجازه می دادیم که در لیبی یک جنگ داخلی ایجاد شود، این رویداد همانند تحولات امروز سوریه خطرناک و تهدیدکننده بود. 


کلینتون مدعی شد که سیاست های آمریکا در دوران تصدی او بر وزارت امور خارجه به ارتقای امنیت کمک کرده است. او گفت:" ما جهان را امن تر کردیم." 


به گزارش ایرنا، رویترز نوشت: در بخش 30 دقیقه دوم این برنامه ترامپ بر روی صحنه حاضر شد و در پاسخ به اینکه آیا از روز اول آمادگی تصدی فرماندهی کل نیروهای آمریکا را دارد ، گفت: " 100 درصد". 


ترامپ گفت: او (کلینتون) 30 سال دست اندر کار بوده اما ما اکنون به تغییر سریع نیاز داریم. 


ترامپ بار دیگر از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تمجید کرد اما این اقدام و اظهارنظر او مبنی بر اینکه آمریکا و روسیه باید ائتلافی برای شکست داعش تشکیل دهند، ممکن است موجب واکنش هایی در میان کارشناسان سیاست خارجی شود که احساس می کنند مسکو در حال مداخله در تلاش ها برای کنترل جنگ داخلی در سوریه است. 


ترامپ همچنین در اظهارنظری که ظاهرا نتیجه جلسات توجیهی مقام های اطلاعاتی آمریکا با او به عنوان نامزد رسمی جمهوریخواهان است، گفت: یک موضوع موجب شگفتی من شده و آن اینکه رهبران ما از جمله باراک اوباما از توصیه های کارشناسان تبعیت نکرده اند. 


به گزارش رویترز از نیویورک، در این نشست برای اولین بار بود که ترامپ و کلینتون در یک محل هر چند در زمان های جداگانه مختلف حاضر شدند. اولین مناظره رو در روی این دو نامزد ریاست جمهوری قرار است روز 26 سپتامبر (پنجم مهر) در دانشگاه هوفسترا برگزار شود.








۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن