تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل هسته های علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه بوعلی سینا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
تشکیل هسته های علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه بوعلی سینا

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: دانشگاه بوعلی سینا درصدد است فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی خود را به سطح بین المللی نزدیک کند.
به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی چهارشنبه 17 شهریور ماه در هشتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش در دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: برنامه ها و اطلاعات دقیق تر این موضوع در حال تدوین است و بخش مهمی از مسیر طی شده که امیدواریم به نتیجه برسد.
وی با بیان اینکه اگر دستاوردی برای ارائه نداشته باشیم در روابط دیپلماسی علمی یکطرفه خواهیم بود، تصریح کرد: مأموریت گرایی و تشکیل هسته های علمی و پژوهشی در دستور کار دانشگاه بوعلی سینا قرار دارد.
وی افزود: دانشگاه بوعلی سینا در چند سال گذشته برنامه راهبردی نسبتا خوبی را تنظیم و تصویب کرده است به طوری که مأموریت گرایی در دانشکده ها و تشکیل هسته های علمی و پژوهشی را در دستور کار قرار داده ایم.
غلامی با اشاره به اینکه دانشگاه بوعلی سینا در زمینه های پژوهشی دارای رتبه های خوبی در بین دانشگاه های کشور است، عنوان کرد: این دانشگاه در بین دانشگاه های وزارت علوم توانسته رتبه نهم را کسب کند.
رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه این دانشگاه 13 دانشکده دارد، یادآور شد: این دانشگاه 430 عضو هیات علمی دارد که از این تعداد 110 استاد تمام، 95 دانشیار و تعدادی نیز استادیار و مربی هستند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 11 هزار دانشجو در دانشگاه بوعلی سینا در حال تحصیل هستند که بیش از 4000 معادل 40 درصد آنها در مقطع تحصیلات تکمیلی در 60 گروه آموزشی اشتغال به تحصیل دارند.
غلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه بوعلی سینا از اینکه میزبان نشست های علمی بوده، مفتخر است، بیان کرد: در مجموعه دانشی که در این دوران استفاده می کنیم، همه مواردی که به فناوری تبدیل می شود کاربردی تر واقع شده است.
به گزارش ایسنا؛ ...
[ مشاهده متن کامل خبر تشکیل هسته های علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه بوعلی سینا در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

تشکیل هسته های علمی پژوهشی در دستور کار دانشگاه بوعلی سینا






چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن