تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820427043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ۳۶ هزار همدانی در بخش صنایع دستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایران استخدام: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: ۳۶ هزار نفر در استان همدان در بخش صنایع دستی شاغل هستند.

جهت مشاهده نقش صنایع دستی در اشتغالزایی اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مالمیر در افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه سراسری بازرگانی صنایع دستی با بیان اینکه امیدواریم با استقبال مردم روبه رو شده و شاهد فروش مطلوب هنرمندان باشیم، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی به همت سازمان میراث فرهنگی هر ساله در سراسر کشور برای ترویج صنایع دستی با توجه به تنوع آن با هدف تقویت هنرمندان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اگر تولیدی مبتنی بر مزیت مثبتبومی باشد، باعث موفقیت صنعت می شود، افزود: بر اساس این مزین نسبی، مزیت رقابتی نیز ایجاد می شود و می تواند با قیمت مناسب در بازار ایجاد ارزش کرده و رقابت کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان با اشاره به اینکه صنایع دستی باعث ایجاد بستر اشتغال می شود، تصریح کرد: امروز با توجه به نیروی کار موجود، صنایع دستی می تواند زمینه ایجاد اشتغال برای نیروی کار را ایجاد کند.
وی با بیان اینکه صنایع دستی با نهاده های بومی و مبتنی بر ظرفیت های استان است، ادامه داد: ویژگی هنر تک بودن محصول بوده، زیرا هنر تکرارناپذیر است.
مالمیر با بیان اینکه صنایع دستی ارزش افزوده خوبی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: برخی از محصولات صنایع دستی صد درصد ارزش افزوده دارد به طوری که هنوز بازاریابی خاصی برای آن صورت نگرفته و در یک کارگاه کوچک به وجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه ۶ درصد اشتغال استان معادل ۳۶ هزار نفر از جمعیت استان را تشکیل می دهد، گفت: با شکل گیری ...
[ مشاهده متن کامل خبر فعالیت ۳۶ هزار همدانی در بخش صنایع دستی در ایران استخدام ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران استخدام]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن