تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنالیز ستاره سابق استقلال از بازی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:بانک ورزش: بانک ورزش - بازی تیم ملی مقابل قطر و چین به شیوه ای بود که حتی حامیان کی روش نیز از او انتقاد کردند اما داریوش یزدانی به حمایت از سرمربی پرتغالی برخواسته.
ستاره تکنیکی و سابق استقلال بازی ایران و چین را آنالیز کرده است که در بانک ورزش می خوانید.
سرمربى تیم ملى دارى فلسفه و سبک خاص خود مى باشد فارغ از اینکه دیگران به سبک او علاقمند هستند یا خیر ، این سبک براى شخص من با ارزش است و تا زمانیکه تیم ملى سبک و سیاق خود را دارد باید راضى باشیم و به جاى انتقادهاى بى پایه و اساس باید بدنبال توسعه این سبک باشیم.
- هر دو تیم با استراتژى کنترل بازى بدون توپ وارد میدان شدند و سعى در ارزیابى رفتار تاکتیکى یکدیگر داشتند که متاسفانه تیم ایران قادر به در دست گرفتن ابتکار بازى نبود و یک نیمه به راحتى هدر رفت .
- انتخاب خط میانى زمین جهت پرس و استفاده از سرعت و خلاقیت امیرى و جهانبخش منطقى به نظر مى رسید اما عدم آشنایى یا توانمندى بازیکنان ما در فاز هجومى بازى و تعلل هافبکهاى میانى و سرعت بسیار پایین در تصمیم گیرى بازیکنان ایران هرگز به تیم ایران اجازه بهره گرفتن از استراتژى خود را نداد.
- پس از نمایش ضعیف نیمه اول تیم چین تغییر سیستم بازى به ٢-٤-٤ لوزى و استفاده از بازیکنان تکنیکى که توان حفظ توپ و گردش توپ با سرعت بیشترى را داشتند جهت توسعه مالکیت در عرض و طول زمین و بهره گرفتن از سرعت و قدرت تهاجمى دو مدافع کنارى مى توانست بازى تیم ایران را غیر قابل پیش بینى کند که احتیاط بیش از اندازه این فرصت را از تیم ملى گرفت.
- تا این لحظه در فاز نتیجه گیرى عملکرد خوبى داشته ایم اما کیفیت بازى تهاجمى تیم ملى خوب نیست و انتظار از کیروش و تیم ملى جهت ...
[ مشاهده متن کامل خبر آنالیز ستاره سابق استقلال از بازی تیم ملی در پایگاه خبری تحلیلی بانک ورزش ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بانک ورزش]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن