تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخراج ۷۳ نفر دیگر از پرسنل ارتش ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اخراج ۷۳ نفر دیگر از پرسنل ارتش ترکیه
ترکیه اعلام کرد، ۷۳ تن دیگر از پرسنل نیروهای مسلح خود را در راستای تلاش‌های ادامه دارش برای پاکسازی ارتش از آن چه که پیروان فتح الله گولن به عنوان مغز متفکر کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه می‌خواند اخراج کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : وزارت دفاع ترکیه امروز (چهارشنبه) در اکانت توئیتر رسمی خود اعلام کرد، این پرسنل جدیدا اخراج شده متعلق به نیروی هوایی ارتش بوده‌اند.


این وزارتخانه همچنین گفت، این اخراج‌ها موجب تقویت ارتش شده "چرا که آن را از حضور عاملان سازمان خائن فتو (سازمان تروریستی فتح الله گولن) پاک کرده‌اند.


این اشاره به فتح الله گولن روحانی ترک تبار ساکن آمریکا که ترکیه او را متهم به هدایت کودتای نافرجام اخیر کرده، دارد. این در حالی است که چند روز پیش نیز اعلام شد، ۸۲۰ تن از پرسنل ارتش ترکیه شامل ۶۴۸ پرسنل به زندان افتاده و برکنار شدند.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، برآورد شده که بیش از ۵۰۰۰ پرسنل ارتش ترکیه از زمان وقوع کودتای نا فرجام ۱۵ ژوئیه تاکنون اخراج شده‌اند که شامل ۱۵۱ ژنرال و دریادار می‌شوند.




۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن