تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819963126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عواملی که قیمت یک ویلا را تعیین می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایران جیب: عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان مازندران گفت: آینده بسیار خوب برای کشور ما از جمله بازار ویلای شمال کشور در صورتی قابل تصور است که مجموعه نظام به این نتیجه برسد که ما باید وضعیت توریستی کشور را تقویت کنیم تا از این طریق پول به اقتصاد کشور تزریق شود.
شهرام سلامت طلب در گفت وگو با اقتصادنیوز در رابطه با عواملی که قیمت یک ویلا را تعیین می کنند، بیان کرد: به طور کلی ساخت مسکن و همچنین ویلا به چند عامل بستگی دارد: قیمت زمین، هزینه ساخت ویلا و هزینه های تاسیسات رفاهی.
او افزود: بنابراین زمین هایی که دارای سند مالکیت و همچنین جواز ساخت وساز هستند ارزش بیشتری نسبت به زمین های غیرقانونی دارند. از آنجا که برای ساخت ویلا باید حداقل 50 درصد از مساحت زمین به فضای سبز اختصاص داده شود، بنابراین برای ساخت ویلایی 200متری حداقل به 400 یا 500 متر زمین نیاز است. از طرفی اگر در ساخت ویلا مقررات ملی رعایت شود، طبق اصول تصویب شده وزارت راه و شهرسازی و آیین نامه های مربوطه عمل شود، بتن سازی و... مناسب باشد، در نتیجه هزینه ساخت وساز برای هر مترمربع زیر یک میلیون تومان تمام نخواهد شد و از آنجا که برخی از افراد در ساخت وساز به این موارد توجه می کنند، اما برخی بدون رعایت قانون به ساخت وسازهای غیرمجاز می پردازند، قیمت ویلاها در شمال با یکدیگر تفاوت دارند. 
عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان مازندران در ادامه بیان کرد: همچنین هزینه های تاسیسات رفاهی مانند استخر، آلاچیق، محوطه ورزشی و... می تواند هزینه تمام شده ویلا را تا چند برابر افزایش دهد، از این رو نیز بازه قیمت ویلا از چندصد میلیون تا چند میلیارد متغیر است.
او گفت: اما از طرفی گاهی ...
[ مشاهده متن کامل خبر عواملی که قیمت یک ویلا را تعیین می کنند در سایت اقتصادی ایران جیب ]


چهارشنبه ، ۱۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران جیب]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن