تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی در البرز برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر مطرح شد:
نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی در البرز برگزار می‌شود

تئاتر


شناسهٔ خبر: 3762915 - سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
استانها > البرز

.jwplayer{ display: inline-block; } کرج - نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی استان البرز هفدهم تا نوزدهم شهریورماه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، خانه تئاتر البرز نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استان را از هفدهم تا نوزدهم شهریور با حضور ۹ گروه در بخش مسابقه و چهار گروه در بخش ویژه برگزار می کند.

فرانک فروتن دبیر نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از میان ۲۴ اثر که به دبیرخانه ارسال شد ۹ اثر در بخش مسابقه و ۴ اثر در بخش ویژه به نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی راه یافتند.

فروتن در ادامه افزود: در بخش ویژه خوانش، خسرو حکیم رابط با کار «زیر تیغ» به کارگردانی شیرین صفایی، «تیم دو نفره» به کارگردانی محمد مردانی فر، «خجالت بکشید آقای ترحم» به  کارگردانی سینا شفیعی، «روشنی چشمانم» به کارگردانی مهدی رحیمی شرکت دارند.

وی اضافه کرد: هیئت داوران نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی پرستو گلستانی، محسن سراجی و حسن رونده هستند.

«پلاس پلاس» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی، «آقا لیلا» به کارگردانی هانیه کریمی و نویسندگی مهرداد کوروش نیا، «اندر مضار قلیان» نویسنده کوروش خزاعی اصل به کارگردانی ساسان جنگی، «داشتی باهام عاشقونه حرف می زدی» نویسنده و کارگردان علی بابایی، «چهارسو خبری نیست» به نویسندگی حسن باستانی و کارگردانی سیما بازانی، «مهاجر» نویسنده مهدی رحیمی سده و کارگردانی شیرین صفایی، «از کدوم پروانه پروازت گرفت» نویسنده و کارگردان سید امیر حسینی، «بدون دعوت به صرف مهمانی» نویسنده مرتضی شاه کرم و کارگردانی پروا آقاجانی آثار راه یافته به بخش مسابقه نخستین جشنواره نمایش نامه خوانی استان البرز هستند. گفته می شود؛ آئین اختتامیه به همراه مراسم تجلیل از استاد خسرو حکیم رابط  بیستم شهریور در تئاتر شهر کرج برگزار می شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن