تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ کشته در حمله داعش به محله شیعه‌نشین بغداد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انفجار خودرو بمب‌گذاری‌شده در شهر بغداد، پایتخت عراق دست‌کم 9 کشته و بیش از 20 زخمی برجای گذاشته‌است.

به گزارش پرس تی وی، این انفجار دوشنبه شب نزدیک بیمارستانی در منطقه کراده در شهر بغداد روی داد. براساس گزارش‌های منتشره، هدف این انفجار، اجتماع گروهی از شیعیان در این منطقه بوده است.

گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای در خبرگزاری الاعماق، خبرگزاری وابسته به تکفیری‌ها، مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.




 
 

به گفتۀ منابع امنیتی و بیمارستانی، با توجه به اینکه حال شماری از مجروحان وخیم اعلام شده، انتظار می‌رود شمار تلفات افزایش یابد.

این انفجار در نزدیکی محل حملات تروریستی ماه جولای (تیر ماه) روی داد که بیش از 300 برجای گذاشت.

یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در میان روزه‌داران عراقی که مشغول خرید برای عید فطر در منطقۀ کراده بودند، منفجر شد و یکی از مرگبارترین حملات تروریستی عراق را رقم زد.

در همین حال سازمان ملل اعلام کرد بر اثر خشونت‌های ناشی از تروریسم و درگیری‌های مسلحانۀ عراق در ماه آگوست، در مجموع 691 عراقی کشته و یک هزار و 16 تن دیگر زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش در سال 2014 با پیشروی در خاک عراق، مناطقی از غرب و شمال این کشور عربی را اشغال کرد و جنایات هولناکی علیه ساکنان این مناطق مرتکب شد.




 
 

نیروهای ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی در ماه‌های اخیر موفق شده‌اند تروریست‌های داعش را از بسیاری از شهرها و مناطق این کشور بیرون و شهرهایی چون رمادی، فلوجه و ... را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

به گفتۀ منابع نظامی عراق، این کشور قصد دارد تا پایان سال 2016 شهر موصل آخرین پایگاه تروریست‌های داعش در عراق را آزاد و این شهر را از وجود این گروه تروریستی پاکسازی کند.

۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن