تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817703348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازمند ساخت ۶۰۰ هزار مسکن روستایی در کشور هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون بنیاد مسکن:
نیازمند ساخت ۶۰۰ هزار مسکن روستایی در کشور هستیم

 عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسكن روستایی بنیاد مسكن


شناسهٔ خبر: 3761946 - دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
استانها > مازندران

.jwplayer{ display: inline-block; } نکا- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به سکونت پنج میلیون خانوار روستایی در سطح کشور، از کمبود ۶۰۰ هزار واحد مسکن روستایی خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله مهدیان بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بهره برداری از دو طرح بوم گردی – گردشگری در روستای فریمک و زروم بخش هزار جریب نکا از تامین تسهیلات دو میلیون ۱۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در طی اجرای برنامه چهارم و پنجم توسعه خبرداد.

وی افزود: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار داد مسکن روستایی انعقاد شد که خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد تکمیلی در اختیار خانوارها قرار گرفت.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل، زلزله و طوفان تصریح کرد: بیش از ۳۵۰ هزار واحد در غالب بازسازی مناطق آسیب دیده نوسازی شده است در همین راستا بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد در سطح روستاهای کشور تحت نظارت بنیاد مسکن مقاوم سازی شد.

مهدیان میانگین واحدهای مقاوم سازی شده سطح کشور را تنها ۴۰ درصد برشمرد و همچنین اظهار داشت: از نظر بنیاد مسکن مقاوم سازی ساختمان ها باید طبق نقشه و اصول با استفاده از مصالح استاندارد انجام شود لذا برای ادامه این کار تا سال ۱۴۰۵ به دنبال این هستیم بیش از ۷۵ درصد از خانه های روستایی مقاوم سازی شوند.

به گفته این مسئول بیش از پنج میلیون و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در سراسر کشور قرار دارند و همچنین دراین راستا پنج میلیون و ۸۰۰ خانوار روستایی در سطح روستاها سکونت دارند که فاقد مسکن هستند لذا در این حوزه با کمبود ۶۰۰ هزار مسکن روستایی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم ضمن جبران کمبود مسکن روستایی همه خانوارها از مسکن مقاوم با رعایت اصول نظام فنی مهندسی بهره مند شوند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار مهندس آموزش دیده در سطح روستاها مشغول فعالیت هستند، افزود: این تعداد نیروی انسانی در دفاتر روستایی طراحی و نظارت ساخت و سازهای واحدهای روستایی را عهده دار هستند.

مهدیان با اشاره به افزایش سقف وام تسهیلات مسکن روستایی خاطرنشان کرد: طی سال جاری با مصوب دولت در جهت حمایت از روستانشینان و مقاوم سازی واحدهای روستایی تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰ میلیون تومان صعود کرده است.

این مسئول همچنین به طوفان اخیر در استان های شمالی اشاره و بیان کرد: طی دو روز نخست کارشناسی های مربوطه  انجام شده و در امربازسازی تسهیلات زیر بنایی نیازمند زمان است همچنین در بحث بازسازی حوادث تا سقف ۱۰ میلیون تسهیلات برای تعمیرات واحدهای مسکونی  تعلق می گیرد در واقع با مقاوم سازی مسکن روستایی دیگر شاهد بی سرپناهی و خسارت های جبران پذیر مردم نخواهیم بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن