تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814993078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیکنان ایران دو برابر چین ارزش دارند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بازیکنان ایران دو برابر چین ارزش دارند
در آستانه بازی حساس با ایران رسانه های چینی به بررسی شرایط حاکم بر اردوی دو تیم پرداخته و مدعی شدند بازیکنان ایران دو برابر میزبان در بازارهای جهانی ارزش دارند.
آفتاب‌‌نیوز : در شرایطی که دو تیم ایران و چین عصر فردا در ورزشگاه المپیک شهر شن یانگ به مصاف هم می روند تا دومین بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2018 را پشت سر بگذارند سایت معتبر سوهو در گزارشی به بررسی ارزش بازیکنان دو تیم پرداخت و مدعی شد ایران دو برابر چین قیمت دارد.


در گزارش سایت سوهو آمده است:« با نگاهی به بازار نقل و انتقالات بین المللی کاملا به این موضوع می توان پی برد که بازیکنان ایرات ارزشی در حدود 27 میلیون و 750 هزار یورو دارند در حالی که بازیکنان چین در همین بازار نیم ارزش مهمان سرشناس خود را داشته و در مجموع 13 میلیون و 380 هزار یورو می ارزند».


در ادامه این گزارش سایت چینی به تعداد لژیونرهای ایران در فوتبال اروپا اشاره و نوشت:« ایرانبا در اختیار داشتن 8 بازیکن شاغل در اروپا نشان داده است که از چه پتانسیلی برخوردار بوده و چه قدرتی دارد. تیمی که از کره جنوبی هم یک بازیکن بیشتر در اروپا دارد قطعا قدرتی به مراتب بیشتر از این تیم نیز خواهد داشت و کار برای مربیان چین در بازی فردا سخت تر خواهد شد».




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن