تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820331198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گیری از روش های نوین تدریس موجب افزایش کیفیت آموزش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهره گیری از روش های نوین تدریس موجب افزایش کیفیت آموزش می شود رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه گفت : مجهز بودن آموزش دهندگان به روش های نوین تدریس و داشتن طرح درس مناسب ، موجب ارتقا کیفیت دوره های آموزشی شده و سوادآموزان را تا پایان کلاس و مرحله آزمون های پایانی در تداوم آموزش حفظ می نماید.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور ساعت 11:13

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نورالدین محمدی در دوره توجیهی آموزش دهندگان دوره انتقال سواد آموزی ناحیه 2 ارومیه گفت : براساس سیاستهای اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی و به منظور کیفیت بخشی به امر آموزش مخاطبان و سوادآموزان و لزوم آموزش های ضمن خدمت برای تقویت بنیه آموزشی و بالا بردن توانمندی بیشتر در امر تدریس و آموزش، آموزش دهندگان؛ اداره سوادآموزی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 ارومیه با همکاری موسسات طلوع علم و میثاق مهر دوره توجیهی و آموزشی ، آموزش دهندگان دوره انتقال سواد آموزی ناحیه 2 شهرستان ارومیه به مدت 32 ساعت برگزار می کند .   وی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم در جذب و نگهداشت سوادآموزان و کیفیت بخشی به آموزش ها ، مجهز بودن آموزش دهندگان به روش های نوین تدریس و داشتن طرح درس مناسب می باشد، اظهارداشت :بهره گیری از روش های نوین در تدریس می توانند سوادآموزان را تا پایان کلاس و مرحله آزمون های پایانی در تداوم آموزش حفظ نمایند.   محمدی مهارت‌بخشی به مربیان سوادآموزی برای جذب و نگهداشت سوادآموزان و هدایت آنها به سطح مورد نظر را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره ها عنوان کرد و افزود : تمامی آموزش‌ها ارائه شده در دوره ها با سرفصل‌های تخصصی آن و توسط مدرسان این حوزه برگزارمی شود.   گفتنی است دوره توجیهی و آموزشی ، آموزش دهندگان دوره انتقال سواد آموزی ناحیه 2 ارومیه با حضور کارشناسان این حوزه در سالن اجتماعات دبیرستان شهید معنوی شهرستان ارومیه برگزار شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن