تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشدچشمگیر ارزش اتلتیکو درقیاس با رئال و بارسا


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رشدچشمگیر ارزش اتلتیکو درقیاس با رئال و بارسا
در شروع فصل جدید فوتبال اسپانیا، باشگاه اتلتیکو مادرید بیشترین رشد را در زمینه ارزشگذاری مجموعه بازیکنانش داشته است.

  به گزارش "ورزش سه"، این رشد 179 میلیون یورویی نه فقط به دلیل خرید بازیکنان خوب و با ارزش در نقل و انتقالات تابستانی که به سبب بالارفتن ارزش بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز بوده است.    

    ارزش باشگاه اتلتیکو در حال حاضر 493 میلیون یورو تخمین زده می شود در حالیکه فصل گذشته در چنین روزهایی، ارزش روخی بلانکوس ها 314 میلیون یورو بود. اتلتیکو در نقل و انتقالات، بازیکنانی چون گامیرو را با 20، گایتان را با 25 و ورسالیکو را با 16 میلیون یورو خریداری کرد. به طور مثال ارزش بازیکنانی چون اوبلاک نیز از 8 به 35 و سائول از 98 نیز به 35 میلیون یورو افزایش داشته است.    

    بارسلونا نیز که با 122 میلیون یورو، بیش از هر تیمی در لالیگا برای خرید بازیکن هزینه کرد، ارزش تیمی 756.5 میلیون یورویی دارد که نسبت به فصل قبل 139 میلیون یورو بالاتر است. رئال مادرید نیز که فقط موراتا را با 30 میلیون یورو خریداری کرد، 764.3 میلیون یورو ارزش گذاری شده که نسبت به فصل گذشته 67.8 میلیون یورو رشد داشته است. در این بین، کاهش 50 میلیون یورویی ارزش باشگاه بحران زده والنسیا نیز جالب توجه است.

17:15  1395/06/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن