تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816693304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وارونه جلوه دادن خدمات دولت، به نفع دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وارونه جلوه دادن خدمات دولت، به نفع دشمن است
فرماندار شهرستان صحنه گفت: وارونه جلوه دادن خدمات دولت و مایوس کردن مردم از سوی برخی رسانه‌ها با پول بیت المال، تنها به نفع دشمن است.
آفتاب‌‌نیوز : شهریار عباس آبادی در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان صحنه که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت یازدهم، اظهار کرد: باید خدمات دولت را اطلاع رسانی کنیم تا موجب ایجاد امید در جامعه شود.


وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از ابتدا بدنبال ایجاد آرامش در جامعه بود، گفت: طی این مدت کارهای قابل دفاعی در کشور انجام شده که نتایج آن قابل مشاهده است.


وی گفت: طی سه سال گذشته مهمترین اقدامی که در حوزه سیاست خارجی انجام شد بحث به نتیجه رساندن برجام بود که با تلاش دستگاه دیپلماسی کشور محقق شد و به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان پایان داد.


عباس آبادی اظهار کرد: در حوزه اقتصاد نیز با ریل گذاری درستی که با استقرار دولت یازدهم انجام شد، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور هستیم و نتایج آن مشهود است.


فرماندار صحنه با اشاره به کاهش قیمت نفت در سالهای اخیر، گفت: موفقیت‌های اقتصادی در حالی رخ داده که قیمت نفت به یک سوم قیمت نفت در سال 1392 رسیده بود.


وی افزایش تولید و صادرات نفت را از دیگر موفقیت‌های دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: در زمینه تولید نفت افزایش 40 درصدی و صادرات نفت افزایش 100 درصدی را شاهد بوده‌ایم.


وی به افزایش تولید بنزین نیز اشاره کرد و گفت: دولت در کنار خودکفایی در تولید بنزین به صادرات این محصول هم چشم دارد.


وی طرح تحول سلامت را از دیگر اقدامات خوب دولت برشمرد که موجب رضایت مردم شده است.


عباس آبادی به هدف گذاری انجام شده برای رساندن رشد اقتصادی کشور به هشت درصد هم اشاره کرد و گفت: اکنون نیز رشد اقتصادی کشور به بیش از چهار درصد رسیده و برای تحقق رشد هشت درصدی دولت بدنبال جذب سرمایه گذاری خارجی است که پس از اجرای برجام شرایط برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور فراهم شده و تاکنون دو میلیارد و 600 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی تعهد شده داریم.


وی با بیان اینکه برخی بدنبال تخریب این دولت هستند، گفت: وارونه جلوه دادن موفقیت‌های دولت و لطمه زدن به امید مردم از سوی برخی رسانه‌ها که از پول بیت المال تامین می‌شوند به نفع هیچ کس بجز دشمن نیست و به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است.


فرماندار صحنه به اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های بزرگی در استان کلید خورده که امیدواریم با به نتیجه رسیدن آنها شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.


وی به پروژه‌های مهم شهرستان صحنه نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مهمی همچون خودروسازی، ذوب آهن و ایلیا ذرت در این شهرستان در حال ساخت است که در توسعه شهرستان نقش مهمی دارند.


عباس آبادی به با اشاره به احداث سدهای جامیشان و قشلاق در این شهرستان، گفت: سد جامیشان رو به اتمام است و شبکه‌های پایین دست آن هم در حال اجراست. سد قشلاق نیز با 60 درصد پیشرفت بدلیل مشکلات اعتباری راکد است که انتظار داریم با تزریق منابع مناسب این پروژه فعال شود.


به گزارش خبرنگار ایسنا،  وی به شهر تازه تاسیس دینور هم اشاره کرد و گفت: می‌توان با واگذاری اراضی به بخش خصوصی، این شهر را به منطقه‌ای توریستی تبدیل کرد.


عباس آبادی به بیمارزستان در حال ساخت معاون شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: با شروع فعالیت دولت یازدهم، تکمیل این بیمارستان از سر گرفته شد و در حال حاضر نیز تجهیزات این بیمارستان در حال نصب است و انتظار داریم دانشگاه علوم پزشکی زمان افتتاح این بیمارستان را مشخص کند.




۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن