تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816643657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاءسند تفاهم نامه همکاری های مشترک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فیمابین اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران: امضاءسند تفاهم نامه همکاری های مشترک سند تفاهم نامه همکاری های مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و اداره کل ورزش و جوانان استان و همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به امضاء رسید.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ شهريور ساعت 06:41

خبرگزاری پانا+محیط زیست +استان تهران



به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره محیط زیست استان تهران، محمد هادی حیدرزاده در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از دستگاههایی که به جد به موضوع محیط زیست پرداخت و اولین دستگاهی که بر مبنای مصوبه هیات وزیران دفتر محیط زیست و توسعه پایدار را ایجاد نمود وزارت ورزش و جوانان بود، افزود: موضوع محیط زیست یک مسئله فرا بخشی است و تلاش های زیادی در این حوزه صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به کرات بحث محیط زیست و حفاظت از طبیعت را مورد توجه و دغدغه قرار داده اند و حفاظت از محیط زیست را اولویت اساسی دانسته اند،گفت: دولت تدبیر و امید خود را یک دولت زیست محیطی می داند و تلاش دارد بطور ویژه به موضوع محیط زیست بپردازد و این مسئله در بسیاری از برنامه های دولت به وضوح دیده شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: موضوعات زیست محیطی بطور مستقیم با کیفیت زندگی مردم در ارتباط است و برابر اصل 50 قانون اساسی یک وظیفه عمومی است و همکاری همه دستگاهها را می طلبد.
حیدرزاده با اشاره به اینکه در حوزه ورزش در اوایل دهه 90 توجه به موضوع محیط زیست ابتدا در المپیک بطور ویژه مورد توجه قرار گرفت و شهرهایی که میزبان این امر مهم هستند پیوست محیط زیست یکی از اولویت های برنامه های آنها می باشد،اظهار داشت: بعد از المپیک سیدنی نیز موضوع محیط زیست یکی از معیارهای اصلی انتخاب کشورها و شهر های برگزار کننده المپیک شد.
وی افزود: در کشور ما نیز مسئله محیط زیست و ورزش بطور ویژه مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از تیم های ورزشی از المانهای زیست محیطی در برنامه ها و حتی مسابقات ملی به مانند نقش یوزپلنگ آسیایی در پیراهن تیم ملی فوتبال استفاده می کنند.
حیدرزاده در ادامه تاکید کرد: توجه به برنامه های مدیریت سبز چه از لحاظ مدیریت انرژی و چه به لحاظ مدیریت پسماند در ورزشگاهها بسیار مهم و ضروری و در این حوزه باید به نقش فرهنگسازی عمومی نیز توجه کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بسیاری از ورزش ها مانند سوار کاری و کوهنوردی که بین طبیعت و ورزش مشترک هستند بطور ویژه ظرفیتی برای اشاعه فرهنگ محیط زیست دارند، تصریح کرد: ورزشکاران می توانند سفیر و پیام رسان خوبی برای فرهنگسازی در حوزه محیط زیست باشند و بسیاری از اولویتهای حوزه محیط زیست را بنحو شایسته ای به جامعه انتقال دهند.
شایان ذکر است، این تفاهم نامه در راستای اصل پنجاهم قانون اساسی و افزایش دانش محیط زیستی در جامعه جوان و ورزشی کشور امضاء شده و از اهداف این تفاهم نامه می توان به تلاش برای اجرایی کردن برنامه جامع آموزش همگانی محیط زیست، همگرایی و هم افزایی در فعالیتهای ورزشی با ملاحظات زیست محیطی، افزایش کمی و کیفی سمن های فعال جوانان در موضوعات حفاظت از محیط زیست اشاره کرد.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن