تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816644517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئول جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با فارس: توسعه انتفاضه استراتژی مبارزه در فلسطین را متحول می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با فارس:توسعه انتفاضه استراتژی مبارزه در فلسطین را متحول می‌کند
خبرگزاری فارس: توسعه انتفاضه استراتژی مبارزه در فلسطین را متحول می‌کند
مسئول جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تاکید کرد که رد مذاکرات بی نتیجه سازش و توسعه انتفاضه قدس، استراتژی مبارزه در فلسطین را به سمت تحقق آرمان‌های فلسطینی متحول می‌کند.

«زیاد جرغون»، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله بر ضرورت وضع استراتژی مبارزاتی جدیدی از سوی فلسطینیان برای مقابله با توطئه صهیونیستی علیه کشورهای منطقه برای نابودی قضیه فلسطین تاکید دارد. جرغون پایبندی به انتفاضه فراگیر مردمی را گزینه جهادی برای دستیابی فلسطینیان به حقوق ملی خود دانست و گفت: ایجاد رهبری یکپارچه برای انتفاضه و اجماع همه گروه‌های سیاسی بر سر آن را یکی از راه‌های توسعه انتفاضه دانست.

این مسئول فلسطینی توقف هماهنگی امنیتی با مقامات رژیم اشغالگر و همچنین لغو پروتکل اقتصادی فرانسه نیز  به خاطر وابسته کردن اقتصاد فلسطین به اسرائیل را خواستار شد و گفت: فلسطینیان باید با تلاش برای سازندگی اقتصاد ملی خود ظرفیت مقاومت ملی در برابر رژیم اشغالگر و شهرک سازی‌های آن را تقویت کنند. جرغون بر ضرورت تلاش برای محاکمه سران صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایات جنگی در برابر دیوان کیفری بین المللی و همچنین بین المللی شدن پرونده اسرا و شهرک سازی‌ها، محکومیت جرایم کشتار، تخریب خانه‌ها و مجازات‌های جمعی در حق ملت فلسطین تاکید کرد.

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین خواستار بین المللی شدن قضیه فلسطین شد و گفت: آرمان‌های فلسطینی باید از زیر سلطه آمریکا نجات یابد و در عین حال ابتکار فرانسه برای مذاکرات سازش که خواسته‌های صهیونیست‌ها را پاسخ می‌دهد و در آن از عقب نشینی اسرائیل از اراضی اشغالی سال 67 ، تعیین قدس به عنوان پایتخت کشور آتی فلسطین و تضمین بازگشت آوارگان سخنی به میان نیامده است، قابل قبول نیست.
جرغون اختلاف داخلی فلسطین را عاملی اساسی در نرسیدن به توافقی ملی بر سر انتفاضه فراگیر در کرانه باختری، قدس و غزه دانست و گفت: در انتفاضه سوم فلسطین باید همه راه‌ها و ابزارها برای ضربه زدن به صفوف رژیم اشغالگر صهیونیستی بکارگرفته شود. وی افزود: انتفاضه فلسطینیان باید نظامیان، شهرک نشینان و اقتصاد صهیونیستی را هدف بگیرد تا تل آویو احساس کند که اشغال خاک فلسطین هزینه بردار است و باید از آن عقب‌نشینی کند تا بدین ترتیب انتفاضه فراگیر یک گزینه سیاسی ملی و جایگزین چیزی باشد که هم اکنون وجود دارد.

این مقام فلسطینی سیاست‌های متضاد فتح و حماس را ناشی از محاسبات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی کوته نظرانه این 2 جنبش خواند و گفت: توسعه انتفاضه منوط به پایان اختلافات داخلی فلسطین و ایجاد توافق ملی بر سر آن به عنوان یک گزینه اصلی برای ملت فلسطین است.

جرغون با بیان اینکه مذاکرات رژیم صهیونیستی با تشکیلات خودگردان فلسطین طی 25 سال گذشته بی نتیجه بوده است، گفت: تاکنون هیچ ابتکار یا پیشنهادی ملت فلسطین را به راه حلی نرسانده و بلکه منجر به مصادره بیش‌تر اراضی فلسطینی و یهودی سازی قدس و محاصره نوار غزه شده است.

این مسئول فلسطین تاکید کرد: فلسطینیان علاوه بر شکایت به شورای امنیت باید با پایبندی به سلاح مقاومت و بکارگیری آن در همه مناطق رژیم اشغالگر را وادار کنند که به قطعنامه‌های بین المللی در خصوص ضرورت عقب نشینی از سرزمین‌های اشغالی و از جمله قدس و همچنین به رسمیت شناختن حق بازگشت آوارگان فلسطینی که در سال 1948 دیار خود را ترک کردند، عمل کند.

جرغون در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پرونده سوریه نیز تاکید کرد حمایت روسیه از ارتش سوریه به جبهه مقاومت اقتدار بیش تری بخشیده و موجب توقف طرح آمریکایی-صهیونیستی برای انعقاد توافق سایکس پیکو جدید در منطقه شده است . این مسئول فلسطینی با اشاره به فرق موجود بین معارضان مسالمت‌جو با معارضان مسلح، گفت: اپوزیسیون مسلح معنا ندارد چون افرادی که دست به سلاح و موشک می‌برند، تروریست و نه معارض میانه‌رو محسوب می‌شوند . انتهای پیام

95/04/07 :: 15:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن