تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805074976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش :شایسته پیروزی در این بازی بودیم/اتفاقات آخر بازی طبیعی بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کی روش :شایسته پیروزی در این بازی بودیم/اتفاقات آخر بازی طبیعی بود
سرمربی تیم ملی گفت: از لحاظ تاکتیکی دیدار سخت و پرفشاری بود که در نهایت به آنچه حقمان بود رسیدیم.

کی روش :شایسته پیروزی در این بازی بودیم/اتفاقات آخر بازی طبیعی بود
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، کارلوس کی روش در خاتمه دیدار مقابل قطر و برد ایران اظهار داشت: بازی بسیار بسیار دشواری بود. از لحاظ تاکتیکی دیداری پرفشار بود.

وی افزود: بسیار شفاف و قابل درک بود که قطر در نیمه اول می خواست از نقاط ضعف تاکتیکی ما استفاده کند. به همین خاطر نیمه اول بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. این نیمه صفر بر صفر شد زیرا هر دو تیم می خواستند یکدیگر را خنثی کنند. در نیمه دوم سعی کردیم فشار بیشتری بر حریف وارد کنیم. فکر می کنم شانس های بهتری در نیمه دوم داشتیم. 


سرمربی تیم ملی اذعان داشت: این تیم ملی قطر تیم بسیار خوبی است و با نظم و دیسیپلین بالا و شرایط تاکتیکی خوب کار می کند. اگر ما می خواستیم بازی را ببریم احتیاج به فشار بالا با تعهد و تمرکز فراوان داشتیم. البته ما اعتقاد به این داشتیم که می توانیم چنین کاری کنیم. باز هم می گویم با این کیفیت قطری ها، حتی حمله برای ما دشوار و خطرناک بود.


وی تصریح کرد: با آن نگرشی که داشتیم و 3 تعویضی که در نیمه دوم انجام دادیم و با فشار بیشتر سرانجام توانستیم حریف را وادار کنیم که یک اشتباه کند. البته پیش از آن می توانست این اتفاق رخ دهد ولی در آخر بازی این اتفاق افتاد. فکر می کنم گل اولی که ما به ثمر رساندیم حقیقت بازی را برملا کرد. اگر یک تیم را می شناختیم که باید برنده شود، آن ایران بود. گل دوم کاملا طبیعی بود چون قطر چیزی برای از دست دادن نداشت. آن ها سعی داشتند ضد حمله بزنند اما ما توانستیم گل دوم را بزنیم و بازی تمام شد.


کی روش افزود: می‌خواستم به اتفاقات آخر بازی اشاراتی داشته باشم. اتفاقی که در پایان بازی رخ داد یک اتفاق طبیعی بود و تیمی که به گل رسیده می‌خواهد خوشحالی کند و تیمی که گل خورده می‌خواهد به بازی برگردد و عصبی می‌شود و مخصوصا وقتی این گل در دقایق پایانی باشد تیم بازنده را عصبی‌تر می‌کند. نمی‌توان بیش از حد به اتفاقات آخر بازی توجه کرد و از نظر طبیعی این اتفاقات رخ می‌دهد. برای ما مهم بود که در بازی اول در خانه سه امتیاز را بگیریم. در درجه اول به بازیکنان قطر به خاطر عملکردشان تبریک می‌گویم اما اجازه بدهید به بازیکنان خودم تبریک بگویم که درون زمین فوق العاده عمل می‌کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد بازی سخت مقابل چین که تهاجمی بازی می‌کند ، گفت: فقط یک هشدار می‌خواهم به تمام دوستانه رسانه‌ای بدهم اگر فکر می‌کنید بازی با قطر دشوار بود بازی با چین سخت‌تر هم هست. ژاپن در خانه امروز شکست خورد. امشب شاهد بودیم که ازبکستان سوریه را شکست بدهد و کره در حالیکه سه گل از چین جلو بود دو گل خورد. گروه دشواری داریم اما با تمام احترامی که برای سوریه قائل هستیم به جز این تیم که تیم خوبی هم هستند 5 تیم دیگر این گروه بخصوص قطر شانس برای صعود دارند و این مسابقات 30 امتیاز دارد وبازی‌های دشواری در پیش داریم و امشب از این برد لذت ببریم اما از فردا برای بازی دشوار مقابل چین آماده کنیم. 


کی روش در پاسخ به سوال خبرنگار چینی که چه شناختی از چین دارید گفت: احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم و بازی‌هایش را دیده‌ام. آنها پیشرفت زیادی داشته‌اند و دولت چین هم سرمایه گذاری زیادی را برای پیشرفت فوتبال این کشور انجام داده است. مطمئنا بازی دشواری مقابل چین داریم و بازی این تیم مقابل قطر و چند بازی دیگر هم از این تیم دیده‌ام و آنها جنگنجویانه بازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت اما مهم‌تر از چین پیامی است که می‌خواهم به اهالی رسانه و فوتبال ایران بدهم. در ایران گاهی اوقات دوست داریم آتش بازی کنیم ما با آتش بازی کردیم وقتی در مراحل آماده سازی قبل از بازی آن اتفاقات رخ داد.


وی افزود: آن افرادی که در راه آماده سازی تیم ملی آتش به پا کردند، هنوز هم هستند. آنها به آماده سازی تیم ملی لطمه زدند. نمی‌توانیم با این روند ادامه بدهیم و با آتش بازی کنیم زیرا یکی از همین روزهای کسی که لطمه‌اش را می‌خورد تیم ملی و هوادارانش هستند. تا نوامبر امسال ۱۵ امتیاز را پشت سرمی‌گذاریم یا صعود خواهیم کرد یا از گردونه رقابت‌ةا اوت خواهیم شد و تا اوایل فروردین ۲۱ امتیاز را پشت سرمی‌گذاریم تا آن زمان یا صعود می‌کنیم یا این اتفاق رخ نداده است.


کی روش تصریح کرد: امیدوارم مسئولان فوتبال ایران یکبار برای همیشه تکیلف افرادی که در راه آماده سازی تیم ملی آتش بازی می‌کنند را مشخص کنند و شما می‌دانید در مورد چه افرادی صحبت می‌کنم امروز مقابل قطر نبردیم بلکه از باخت مقابل قطر فرار کردیم. یکبار برای همیشه باید به این اتفاقات نگاه شود. امروز شاهد این بازی بودیم. امروز از باخت مقابل قطر فرار کردیم زیرا لطماتی به آماده سازی تیم ملی وارد شده بود اگر می‌خواهیم که به جام جهانی صعود کنیم باید دست به دست هم بدهیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه در همه پست‌ها چند بازیکن دارد اما در سمت چپ فقط حاج صفی را دارید گفت: اگر شما به من پولادی را بدهید و بازی های آماده سازی بهتر که یکسری جوانان فرصت داشته باشند که عملکردشان را بهتر برسی کنم اگر شما بازیکنی با ۸۵ بازی ملی دارید و هنوز مرتکب اشتباده می‌شود بازیکنی بدون بازی ملی چقدر اشتباه می‌کند. بازیکنی بدون بازی ملی‌ چطور می‌خواهد قابلیت‌هایش را نشان بدهد. پیشنهاد می‌کنیم دفعه بعد که برنامه‌ای برای آماده سازی تیم ملی می‌دهیم رسانه‌ها از آن دفاع کنند و در مورد کسانی که به این برنامه لطمه زدند صحبت کنند هنوز منتظرم آن آقا بیرون بیاید و از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کند. 






۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن