تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803279637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: داور ایران و قطر، بازی را خسته کرد/قطری ها از شادی نکونام تلقی بدی داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاج: داور ایران و قطر، بازی را خسته کرد/قطری ها از شادی نکونام تلقی بدی داشتند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: داور بازی ایران و قطر با عملکرد خود بازی را خسته کرد. تاج: داور ایران و قطر، بازی را خسته کرد/قطری ها از شادی نکونام تلقی بدی داشتند
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، مهدی تاج عصر امروز (جمعه) در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به اردوی تیم ملی رفتم و جلسه خوبی با کارلوس کی روش و بازیکنان داشتم. حسین هدایتی هم زحمت کشید و تا عرق بازیکنان خشک نشده بود پاداش ملی پوشان را دادیم.
وی در مورد سفر تیم ملی به چین گفت: سفر تیم ملی به چین با هواپیمایی است که 36 صندلی فرست کلاس، 36 صندلی بیزنس کلاس و 10 صندلی معمولی دارد اما این هواپیما بدون مسافر به چین می رود و فقط بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در آن حضور دارند و تیم ملی پس از مسابقه با چین با همین هواپیما به تهران بازخواهد گشت.
تاج در مورد درگیری بازیکنان و کادر فنی دو تیم در دقایق پایانی بازی ایران و قطر گفت: داور خسته کننده بود و بازی را خسته کرد. قطری ها از حرکت دست جواد نکونام تلقی بدی داشتند اما کی روش بعد از بازی به سرمربی قطر گفته بود که مسایل چگونه بوده است. گلی که دقیقه 94 زده می شود، هیجانات را بسیار بالا می برد. شاید اگر ما هم در این دقیقه گل می خوردیم چنین واکنشی داشتیم.
وی درباره بیرون ماندن تعداد زیادی از تماشاگران به دلیل پر شدن صندلی ها گفت: مسئولین نیروی انتظامی به من گفتند که 40 هزار نفر نتوانستند وارد ورزشگاه شوند. اگر ورزشگاه 150 هزار نفری هم داشتیم در این مسابقه پر از تماشاگر می شد. از مردم به خاطر این حمایت تشکر می کنم. 
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و وزارت ورزش به دلیل توجه به تیم ملی تشکر می کنم. از رسانه ها هم که همواره در تمرین تیم ملی حضور دارند، تشکر می کنم. از رسانه ها خواهش می کنم حاشیه پردازی نکنند. تیتر و فروش و انتشار سریع خبر خوب است اما به تیم ملی کمک کنید تا فضای آرامی در تیم ملی داشته باشیم. 
تاج درباره زمان برگزاری مسابقه تیم های ایران و کره جنوبی که در شب تاسوعای حسینی برنامه ریزی شده است، گفت: با مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال درباره این موضوع صحبت کرده ایم. به ما پاسخ داده اند که زمان پیشنهادی خود را اعلام کنید اما نباید از روز فیفا دور باشد. کره ای ها هم تغییر زمان مسابقه را نمی پذیرند. اگر در نهایت مجبور به برگزاری مسابقه در این تاریخ شدیم باید با هماهنگی شورای تامین و شورای امنیت کشور یک هیات عزاداری صد هزار نفری در ورزشگاه آزادی برپا کنیم.
وی درباره رایگان شدن تماشای مسابقات تیم ملی گفت: تا زمانی که حسین هدایتی را داریم هم پاداش ها را پرداخت می کنیم و هم بازی ها رایگان می شود.




۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن