تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815171427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت85 درصدی طوفان مازندران به طرح‌های سالم‌سازی دریا


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خسارت85 درصدی طوفان مازندران به طرح‌های سالم‌سازی دریا
فرماندار محمودآباد گفت: تندباد بامداد جمعه مازندران به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود خسارت وارد کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :  یحیی یوسف پور صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد گفت: تند باد غرب مازندران که بیش از 90 کیلومتر در ساعت در محمودآباد سرعت داشت، بر اثر واژگونی درختان و سقوط بر روی خطوط انتقال شبکه برق و پارگی سیم ها موجب قطعی برق در ساعات اولیه صبح در 5 روستای بخش مرکزی محمودآباد شده و بیش از 100 میلیون تومان خسارت به تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق وارد کرده است.


وی از بین رفتن سقف و تاسیسات 35 واحد گلخانه‌ای و 2 واحد مرغداری و 2 واحد دامداری و همچنین آبگرفتگی 4 واحد شالیکوبی را از مهم‌ترین خسارت تند باد در حوزه جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: متاسفانه بر اثر این تند باد انبار شرکت تعاونی تولیدی روستای اورطشت از بخش سرخ رود که حاوی 10 تن کود اوره و 2 تن کود روی و 3 تن کود پتاس و 1 تن کود ماکرو بوده است از بین رفته است.


رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد هم‌چنین از خسارت 85درصدی به طرح‌های سالم‌سازی دریا در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: مسافرانی که شب گذشته بمنظور استفاده از دریا در سواحل استقرار داشتند به یکباره توسط این تند باد غافلگیر شده و در اثر واژگون شدن آلاچیق‌های ساحلی 5 نفر در ساحل پشت سپاه مصدوم شدند که توسط اورژانس 115 جهت درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد انتقال داده شدند.


وی گفت: پس از وقوع تند باد بلافاصله یگان های امدادی اعم از آتش نشانی و هلال احمر و اورژانس به حالت آماده باش در آمده و از اولین ساعت صبح امروز 2 اکیپ اعم از کارشناسان بخشداری های مرکزی و سرخ رود و راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی در روستاها حضور یافته و بر اساس گزارش های واصله تاکنون به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود بین 30 تا 60 درصد خسارت وارد شده است.


وی افزود: به علت قطع برق و نداشتن دیزل ژنراتور آب آشامیدنی 12 روستا در بخش مرکزی محمودآباد با مشکل قطعی مواجه شده و هم‌چنین قطعی برق چاه در روستای سنگ بست موجب افت فشار آب در بخش سرخ رود شده و قطع برق، دو چاه از 6 چاه آب شهری محمودآباد را از مدار توزیع خارج کرد که در صورت ادامه قطعی برق احتمال بحران آب در حوزه شهر و بخش‌های این شهرستان متصور است.


منبع: ایسنا 




۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن