تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813247758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلوار ریش‌ ریش در استان فارس ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس از آغاز طرح مقابله با فروش پوشاک نامتعارف در شهر شیراز خبر داد و مصادیق تخلف را اعلام کرد.



به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: شلوار مردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش،دارای آرم و پرچم بیگانه و مانتو و پوشاک مبتذل،کوتاه،چسبان، شیشه‌ای و بدون دکمه و با نوشتار خارجی، جزو پوشاک نامتعارف است. وی افزود: در طرح ضربتی جدید، پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوری، معدوم و با متصدیان نیز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحد صنفی، پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارسال می شود. بر این اساس رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف و کراوات و پاپیون ممنوع است. به گفته این مقام انتظامی، اخیرا لباس‌هایی با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در برخی از فروشگاه ها توزیع می شود که ضرورت اجرای طرح مقابله با این معضلات را ایجاب می کرد و پلیس با جدیت تمام پیگیر آن است. رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: استفاده از مانکن های نامتعارف و مبتذل در واحدهای صنفی و فروش لباس‌های دست دوم (تاناکورا) هم ممنوع است. حسینی تاکید کرد: برای حفظ شان و حقوق شهروندان، رعایت استتار کامل واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه (لباس زیر) به صورتی که درون امکان از بیرون آن قابل مشاهده نباشد الزامی است و حضور متصدی مرد و استفاده از فروشنده مرد در قسمت لباس زیر زنانه ممنوع است. ضمن این که؛ به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز،مشمولین غایب و سربازان فراری در واحدهای صنفی ممنوع است و با مسئولان این واحدها برخورد قانونی می شود.




پنج شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 14:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن