تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فراهان تودیع و معارفه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فراهان تودیع و معارفه شد جلسه تودیع و معارفه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فراهان برگزار شد.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ شهريور ساعت 12:18

خبرگزاری پانا+ سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فراهان تودیع و معارفه شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، طی حکمی از سوی بهروز رفیعی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی زهرا محمدی به سمت سرپرست اداره بهزیستی شهرستان فراهان منصوب و از زحمات حسین رضایی تشکر و قدردانی شد.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این جلسه گفت: از سرپرست جدید این شهرستان خواستارم همچون گذشته اهتمام ویژه ای به امور محوله در چهارچوب اهداف سازمان داشته باش.
بهروز رفیعی افزود: امیدواریم سرپرست جدید با بهره گیری از تجارب، تعهد و شایستگی های خود اداره کل بهزیستی را در پیشبرد اهداف یاری رساند.
وی ادامه داد: بدون شک فعالیت های ارزنده و تأثیرگذار همکاران این اداره کل سهم بسزایی در ارتقاء جایگاه واقعی سازمان در خدمت رسانی و دستگیری از معلولان و توانخواهان خواهد داشت.
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: این مهم از طریق اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل ها، تلاش در جهت بازنگری قوانین، حمایت از بخش غیردولتی در ارائه خدمات، برنامه ریزی و سیاست گذاری مبتنی بر شواهد و پژوهش های علمی- کاربردی، گسترش خدمات پیشگیری و کاهش معلولیت ها و استاندارد سازی خدمات محقق خواهد شد که این مهم جزء اولویت ها و دغدغه های اصلی همه ما خواهد بود.
رفیعی ابراز داشت: باید تمام سعی، تجارب علمی و اجرایی خود را در راستای ارتقاء بیش از پیش سطح زندگی آحاد جامعه به ویژه آسیب دیدگان اجتماعی، زنان سرپرست خانوار، کودکان و نوجوانان و فرزندان بی سرپرست به کار بندیم.
زهرا محمدی پیش از این به عنوان کارشناس اشتغال بهزیستی شهرستان شازند مشغول به کار بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن