تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820804039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام پروژه‌های دولت باید اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تمام پروژه‌های دولت باید اجرایی شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: تمام پروژه‌های مصوب سفر استانی رئیس‌جمهور باید در فرصت مشخص اجرایی شود.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمد شریعتمداری در نشست بررسی و اریابی میزان تحقق مصوبات سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختياری در شهرکرد گفت: در ۲ سال ۹۳ و ۹۴، ۹۹ درصد تعهدات سفر هیئت دولت به این استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه تعهد سفر هیئت دولت در سال 93 به چهارمحال و بختیاری، 215 میلیارد تومان بوده، افزود: 210 میلیارد تومان از این مجموع محقق شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه راه‌آهن اصفهان ـ شهرکرد ـ خوزستان اظهار داشت: این پروژه از طرح های مهم ملی و از اولویت‌های ویژه ای است که حتماً باید پیگیری شود.

شریعتمداری با بیان اینکه این پروژه نیازمند 12 هزار میلیارد تومان اعتبار است، اضافه کرد: 15 درصد از اعتبارات این پروژه از منابع دولتی تأمین می‌شود.

وی، گردشگری را از مهمترین پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم مندرج در طرح آمایش سرزمینی توجه ویژه به موضوع گردشگری در این استان است.

شریعتمداری با بیان اینکه تهیه طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری در نخستین فرصت در جلسه هیئت مدیران بررسی می‌شود، تأکید کرد: این طرح باید با هدف تبدیل استان به مقصد گردشگری و نه تنها به عنوان معبری برای گذر مسافران تهیه و تدوین شود.

وی درخصوص واگذاری اداره سد و نیروگاه کارون 4 به استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این موضوع در نشست های کارشاسی بررسی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در مورد طرح انتقال آب بِن ـ بروجن هم خواستار تشکیل جلسه ویژه برای بررسی و اعلام زمان دقیق تحقق دستور رئیس‌جمهور در این رابطه شد.

شریعتمداری با اشاره به طرح ونک جهت تأمین آب شرب و کشاورزی لردگان هم گفت: گزارشی از نقاط معطل‌مانده پروژه تهیه و اعلام شود.

وی افزود: تمام پروژه‌هایی که در سفر رئیس‌جمهور وعده داده شده است باید با تخصیص اعتبارات لازم در وقت مشخص عملیاتی شود و قراردادهای سال 94 که انجام نشده باید در سال 95 اجرایی شود.

گفتنی است: سفر استانی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت یازدهم به چهارمحال و بختیاری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه سال 1393 برگزار شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حضور در شورای اداری، دیدار با روستاییان و عشایر، نشست با علما و روحانیون، نشست با فعالان سیاسی و اقتصادی، نشست با بانوان و نشست با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون اجرایی و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و هیأت همراه به چهارمحال و بختیاری بود.




۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن