تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815738143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازداشت ۳ داعشی در شب جشن استقلال مالزی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک:

پلیس مالزی با بازداشت سه تروریست حامی داعش عملیات برنامه ریزی شده آنها برای حمله به چند منطقه گردشگری و مرکز پلیس در شب استقلال این کشور جنوب شرق آسیا را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا، آیین پنحاه و نهمین سالگرد استقلال مالزی امروز (چهارشنبه) در شهرهای مختلف این کشور جنوب شرق آسیا برگزار می شود و سه شنبه شب نیز مالزی شاهد نورافشانی به این مناسبت بود.
 

پلیس مالزی روز چهارشنبه اعلام کرد سه تروریست مظنون وابسته به داعش در یک سری حملات پلیس ویژه مبارزه با تروریسم در ایالت های سلانگور و پاهانگ و شهر کوالالامپور پایتخت مالزی بازداشت شدند.
 

"خالد ابوبکر" بازرس کل پلیس مالزی، گفت که این افراد مظنون در طول عملیات پلیس بین روزهای شنبه و دوشنبه دستگیر شدند.
وی سن افراد مظنون تروریستی را بین 20 و 27 سال اعلام کرد و گفت که این افراد براساس دستورالعمل ها در انتظار دستور "محمد وندی محمد جدی" برای راه اندازی یک حمله در مالزی بودند.
 

"محمد وندی محمد جدی" شهروند 27 ساله مالزی و یک عضو شناخته شده گروه تکفیری داعش در سوریه است که عملیات حامیان این گروه تروریستی را در مالزی برنامه ریزی می کند و حمله چندی پیش به یک باشگاه شبانه در این کشور نیز با برنامه ریزی وی انجام شد.
 

براساس گزارش ایرنا، بازرس کل پلیس مالزی اعلام کرد این تروریست ها قصد داشتند در شب سالگرد استقلال مالزی حملاتی را علیه یک مرکز سرگرمی، یک معبد مرکز گردشگری در غارهای "باتو کیو" در کوالالامپور و چند ایستگاه پلیس با استفاده از نارنجک و دیگر سلاح های گرم انجام دهند.
 

وی در بیانیه ای نخستین مظنون را یک راننده کامیون معرفی کرد که روز شنبه در ایالت سلانگور در نزدیکی کوالالامپور پایتخت مالزی بازداشت شد. پلیس یک نارنجک "کی 75"، تپانچه و 24 گلوله را از این مظنون کشف و ضبط کرد.
 

به نوشته تارنمای "نیو استریت تایمز"، مظنون دوم فردی 27 ساله و یک قصاب است که روز دوشنبه به همراه یک تروریست دیگر در پاهانگ دستگیر شدند.
 

پلیس مالزی حدود دو هفته پیش تایید کرد که اعضای گروه تروریستی داعش در این کشور مجهز به سلاح گرم شده و امکان راه اندازی حملات تروریستی در مالزی وجود دارد.
 

پلیس مالزی مرداد ماه گذشته نیز در ادامه مقابله با تروریست ها که به اعتقاد کارشناسان نیم نگاهی پس از خاورمیامه به جنوب شرق آسیا دارند، 9 عضو مالزیایی و خارجی گروه تکفیری داعش از جمله دو بمب گذار را بازداشت کرده بود.
 

آمار رسمی دولت مالزی نشان می دهد از سال 2013 میلادی تا اواسط مرداد ماه 230 تروریست در این کشور بازداشت شده اند، در حالی که 90 مالزیایی نیز در سوریه شناسایی شده اند که در فعالیت های تروریستی داعش شرکت دارند.
 

مالزی تیر ماه امسال شاهد حمله تروریستی به یک باشگاه شبانه در حومه کوالالامپور بود برای نخستین بار اعضای مالزیایی داعش در سوریه قادر به کنترل از راه دور پیروان خود شدند و با موفقیت حمله تروریستی را در مالزی برنامه ریزی و اجرا کردند.
 

پلیس تاکنون بیش از 10 عملیات برنامه ریزی شده تروریست ها برای هدف قرار دادن محل های سرگرمی، مکان های عبادت، ادارات دولتی و مراکز پلیس و امنیتی در مالزی را کشف و خنثی کرده است.

۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن