تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798582603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع تمام قد مدیرکل آموزش و پرورش استان از عملکرد دولت تدبیر و امید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دفاع تمام قد مدیرکل آموزش و پرورش استان از عملکرد دولت تدبیر و امید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان داورزن گفت : اعتقاد دارم که این دولت عصاره تجربه انقلاب اسلامی است و اگر در شرایط سختی کنونی این دولت روی کار نمی آمد قطعا چالش های جبران ناپذیری پیش روی کشور قرار می گرفت.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور ساعت 08:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سیدجواد حسینی در این جلسه که باحضور نماینده مردم سبزوار در مجلس و فرماندار داورزن و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد اظهار داشت : متاسفانه در دولت قبل اختلافات نگران کننده ای بین قوه مجریه و مقننه وجود داشت و شاهد نوسان عجیبی در بازار بودیم و این درحالی بود که در دولت های نهم و دهم بالاترین میزان درآمدهای جمهوری اسلامی ایران را با رقم بیش از 800 میلیارد دلار داشتیم که در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود اما متاسفانه در همین دوران شاهد کمترین سهم آموزش و پرورش از اعتبارات کشور بودیم که این رقم در دولت تدبیر و امید از 1/9 درصد از ابتدای تحویل گرفتن دولت به رقم بی سابقه 7/11 رسیده که این در شرایطی بوده که شاهد کاهش قیمت نفت بودیم ضمن این که 115 درصد بودجه مصوب آموزش و پرورش تخصیص پیدا کرده است.
وی اظهار داشت: در این دوره سخت مالی بیش از 1350 میلیاردتومان تنها برای حلقه نخست رتبه بندی معلمان اختصاص یافت و 3500 میلیاردتومان نیز برای اجرای حلقه دوم این طرح اختصاص پیدا کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد : اعتقاد دارم که این دولت عصاره تجربه انقلاب اسلامی است و اگر در شرایط سختی کنونی این دولت روی کار نمی آمد قطعا چالش های جبران ناپذیری پیش روی کشور قرار می گرفت که کاهش تورم از 40 درصد به نرخ تک رقمی 7/8 درصدی امروز ، ایجاد زمینه برای افزایش فروش نفت کشور ، غلبه بر شرایط رکود تورمی و رشد منفی اقتصادی و تورم افسارگسیخته در اقتصاد کشور که طی هفت سال قبل از شروع کار دولت تدبیر و امید ایجاد شده بود حاکی از کارآمدی دولت یازدهم است.
حسینی اتفاقات بزرگی که در عرصه هسته ای کشور پس از نابرابرترین و طولانی ترین و سهمگین ترین نبرد دیپلماسی رخ داد را نشانه ای دیگر از توانمندی دولت دانست و اظهار داشت : امروز ایران با دارا بودن بیش از 20 تن آب سنگین به عنوان یکی از هفت کشوری که در دنیا دارای فناوری هسته ای بومی است معرفی می شود و در کنار چرخیدن چرخ سانترفیوژها چرخ اقتصاد مملکت هم می چرخد و برجام به عنوان نقطه قوت دولت مورد انتقاد مخالفان قرار می گیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با هیات دولت ضمن تمجید از تلاش تیم مذاکره کننده از بدعهدی طرف مقابل انتقاد کردند.
این مقام مسئول اشاره کرد : حضور قدرتمندانه ایران در مذاکرات هسته ای کار بزرگی بود که ثمرات بسیارمطلوبی هم داشت که ارتباط با بسیاری از بانک ها، شرکت ها و موسسات اقتصادی بین المللی تنها بخشی از آن است و اگر امروز صحبتی از بدعهدی به میان می آید تلاش هایی ست که از سوی آمریکا برای عدم ارتباط برخی از شرکت ها با ایران انجام می شود و باید با تدبیر به سمتی حرکت کنیم که این تلاش ها به ثمر ننشیند و همانطور که کشورهای 1+5 را مجبور کردیم سند فعالیت صلح آمیز هسته ای کشورمان را امضا کنند آن ها را به ایجاد زمینه برای ارتباط تمامی شرکت ها و موسسات با ایران هم متقاعد نماییم.
حسینی گفت : برداشتن شش قطعنامه فصل هفتم شورای امنیت بر علیه ایران کار بزرگی بود که به واسطه تلاش های دولت تدبیر و امید انجام شد و تفاوت سیاست های اتخاذ شده در دولت فعلی با دولت های نهم و دهم در این گونه اتفاقات قابل لمس است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بااشاره به اجرای طرح هایی در قالب کلیدواژه قنات در این سازمان طی سه سال گذشته از اجرای طرح های شهید پژوهی ، برپایی بیش از یگ هزار یادواره شهدا ، ایجاد مراکز جامع شهیدپژوهی ، راوی معلم و راوی دانش آموز، اعزام بیش از 30 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت : کسب 100 رتبه برتر کشوری در حوزه های مختلف توسط این سازمان و پیاده سازی 115 طرح نوین در این حوزه تنها بخشی از توفیقات آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مدت بوده است.
وی از اختصاص مبلغ 200 میلیون ریال برای احداث یک مرکز رفاهی در داورزن ، تامین تجهیزات پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان و ایجاد مرکز شاهدپژوهی در داورزن خبر داد.
گفتنی ست رامشینی رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن هم باارائه گزارشی از وضعیت این اداره ، گوشه ای از توفیقات ، احداث پروژه های عمرانی و شرایط فعلی این بخش را تشریح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن