تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817154803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند ابزار ویرایش عکس حرفه ای برای استفاده در اینستاگرام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اینستاگرام با بروزرسانی های مختلف، همواره سعی کرده است، امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود گذارد، ولی همچنان موارد زیادی وجود دارند که می تواند عکس های شما را حرفه ای تر کنند؛ اما این اپلیکیشن از آنها پشتیبانی نمی کند.

به گزارش «تابناک»، شبکه اجتماعی عکس محور اینستاگرام که بیشترین رشد را در میان شبکه های اجتماعی در سال گذشته داشته، توانسته با امکاناتی که برای ویرایش عکس ها فراهم کرده است، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. ستاره های عرصه هنر، ورزشکاران، سیاستمداران، عکاسان حرفه ای، سایت های خبری و افراد عادی که تلاش می کنند جنبه های مختلف زندگی شخصی و دیدنی های اطراف خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، اینستاگرام را ابزاری مناسب برای این منظور یافته اند. با وجود این، امکانات اینستاگرام به تنهایی کافی نیستند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند، عکس های خود را با ویرایش های بیشتری به نمایش بگذارند. به همین منظور، در اینجا هفت نرم افزار رایگان ویرایش عکس که قابلیت های متنوعی را ارائه می کنند معرفی شده اند تا شما هم بتوانید یک اینستاگرامی حرفه ای شوید.Whitagram (iOS و اندروید)یکی از اشکالات عمده اینستاگرام این است که تصاویر را تنها در اندازه های یک مربع نمایش می دهد و کاربران مجبورند برای کنار آمدن با آن، بخش هایی از عکس را ببرند. برای اینکه بتوانید تصاویر خود را در سایز اصلی بارگذاری کنید، ابزارهای مختلفی وجود دارند و وایتاگرام یکی از آنهاست که به سادگی و با اضافه کردن حاشیه ای سفید یا رنگی به عکس این کار را انجام می دهد.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
Pic Stitch (iOS، اندروید، ویندوز)این نرم افزار به شما اجازه می دهد چند عکس را با چینش های متنوع در یک قاب قرار دهید. علاوه بر این، امکانات ویرایش متعدد دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارند که به شما اجازه می دهند، کارهای بیشتری بر تصاویر انجام دهید و سپس مستقیم در اینستاگرام منتشر کنید.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
VSCO Cam (iOS، اندروید)زمانی سایت تکنولوژی The Verge این اپلیکیشن را «بهترین اپ عکس آیفون» خوانده بود. VSCO Cam علاوه بر ده فیلتری که ارائه می کند، به شما اجازه می دهد تقریبا هرچیزی را از دمای رنگ گرفته تا هایلایت ها تنظیم کنید؛ مشابه ویژگی تازه ای که اینستاگرام اضافه کرده است، اما با جزئیات بسیار بیشتر.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
Quick (iOS، اندروید)این نرم افزار به شما اجازه می دهد با سرعت و سادگی متن دلخواهتان را به عکس اضافه کنید.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
aillis (iOS، اندروید)نرم افزاری که پیش از این با نام LINE Camera شناخته می شد، امکانات بسیاری از مرحله عکاسی گرفته تا ویرایش عکس، اضافه کردن انواع و اقسام قاب، فیلتر، استیکر و متن، و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی را یکجا فراهم کرده است، به طوری که توانسته نظر بیش از 100 میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کند.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
Aviary (iOS، اندروید)این نرم افزار نیز مجموعه ای از امکانات مختلف برای ویرایش و تغییر تصاویر را فراهم کرده است؛ اما ویژگی برجسته آن ویرایش خودکار ساده و هوشمندی است که به شما اجازه می دهد با یک ضربه انگشت تصویری ویرایش شده را دریافت کنید.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید
Snapseed (iOS، اندروید)اسنپ اسپید نیز همچون VSCO Cam مجموعه ابزارهای ویرایش عکس را فراهم می کند که در اینستاگرام وجود ندارند؛ برای مثال، با این نرم افزار می توانید قسمت مشخصی از عکس را بلور یا براش کنید. در واقع این نرم افزار مناسب کسانی است که می خواهند زمان زیادی برای ویرایش عکس هایشان صرف کنند.
با این نرم افزارها یک اینستاگرامی حرفه ای شوید






لینک را کپی کنید iOS

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید iOS

لینک را کپی کنید iOS

لینک را کپی کنید iOS

لینک را کپی کنید iOS

لینک را کپی کنید iOS


۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن