تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820783661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح وزارت دفاع سوئیس درباره جنگنده گم شده


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
توضیح وزارت دفاع سوئیس درباره جنگنده گم شده
توضیح وزارت دفاع سوئیس درباره جنگنده گم شده وزارت دفاع سوئیس امروز با صدور بیانیه‌ای از احتمال سقوط جنگنده ناپدید شده نیروی هوایی این کشور خبر داد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ وزارت دفاع سوئیس که شب گذشته از ناپدید شدن یک فروند جنگنده نیروی هوایی این کشور بر فراز کوه‌های آلپ در مرکز سوئیس خبر داده بود، امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای از احتمال سقوط این جنگنده خبر داد.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از وزرات دفاع سوئیس، ارتباطات رادیویی با خلبان جنگنده F/A-18 C در ساعت 16:05 دیروز دوشنبه به وقت محلی سوئیس به طور کلی قطع شد و تحقیقات گسترده برای یافتن آن در جریان است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما احتمالا در منطقه اطراف گردنه «سوستن» در مرکز سوئیس که دسترسی به آن نیز بسیار دشوار است، سقوط کرده است.

در پی اعلام ناپدید شدن این جنگنده، دو بالگرد عملیات جستجوی این هواپیما را آغاز کردند، اما تاریکی شب و شرایط جوی نامساعد این دو بالگرد را مجبور به توقف عملیات جستجو کرد.

علاوه بر این، دو تیم امداد زمینی و گروهی از کوهنوردان باتجربه و کارآزموده نیز از عصر روز گذشته تاکنون در حال جستجو برای یافتن این هواپیما هستند.

بر اساس این گزارش، ناپدید شدن این جنگنده در حالیست که طی ماه ژوئن گذشته نیز دو فروند هواپیمای شکاری سوئیس از نوع تایگر F-5E در جریان یک عملیات آموزشی در هلند با یکدیگر برخورد کردند و یکی از هواپیماها آتش گرفته و سقوط کرد.

علاوه بر این، در سال 2013 میلادی نیز یک هواپیمای دونفره F/A-18 ارتش سوئیس در حال پرواز در مرکز این کشور با یک کوه برخورد کرد و در جریان این سانحه هر دو سرنشین آن کشته شدند.

منبع: فارس


95/6/9 - 13:27 - 2016-8-30 13:27:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن