تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813059849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۶۵۰۰ پناهجو از دریای مدیترانه نجات داده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: گارد ساحلی ایتالیا ؛ ۶۵۰۰ پناهجو از دریای مدیترانه نجات داده شدند
۶۵۰۰ پناهجو از دریای مدیترانه نجات داده شدند

گارد ساحلی ایتالیا در روز گذشته در حدود ۶۵۰۰ پناهجو را از آبهای مدیترانه نجات داد. به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، بنابر اعلام گارد ساحلی ایتالیا روز دوشنبه و در جریان ۴۰ عملیات نجات، بیش از ۶۵۰۰ مهاجر از مدیترانه نجات و به مراکز اقامت مهاجران در جزایر ایتالیا انتقال داده شدند. عملیات نجات این مهاجران که در قالب برنامۀ تحت فرماندهی «فرانتکس» انجام می شود، با همکاری سازمان های غیردولتی نظیر «دست های باز» صورت گرفته است. روز یکشنبه نیز بیش از ۱۱۰۰ مهاجر دیگر در فاصلۀ آبهای لیبی تا سواحل ایتالیا از دریا نجات داده شدند. همزمان با نجات و انتقال این مهاجران به جزایر ایتالیا، "ویتولد واشچیکوفسکی"، وزیر خارجۀ لهستان در جریان نشست وزرای خارجۀ کشورهای عضو اتحادیۀ اروپا در برلین با انتقاد از سیاست‌های مهاجرت اروپا گفت: «روش بکار گرفته شده توسط کمیسیون اروپا در رابطه با مهاجرت غیرشفاف است و نه تنها هیچ مشکلی را حل نکرده، بلکه خود یک مشکل جدید در این میان بوجود آورده است.»


مقامات این کشو بهمراه آلمان و فرانسه در همین نشست از تصمیم خود برای احیای دوبارۀ "مثلث وایمار" به منظور مقابله با چالش‌هایی نظیر برگزیت و مهاجران در اروپا خبر دادند. به گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، ۱۰۵.۰۰۰ مهاجر از ابتدای سال‌جاری میلادی تا اوایل ماه اوت از طریق مدیترانه وارد اروپا شده‌اند. با احتساب نجات یافتگان روزهای یکشنبه و دوشنبه، تعداد این مهاجران که در مراکز پذیرش مهاجران در جزایر ایتالیا ثبت نام شده اند به بیش از ۱۱۲۰۰۰ نفر می رسد. بیشتر این مهاجران از اتباع کشورهای آفریقای غربی و یا منطقۀ شاخ آفریقا هستند.  

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ۱۱:۰۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن