تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان: برای توسعه کارآفرینی سبز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان:برای توسعه کارآفرینی سبز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است
خبرگزاری فارس: برای توسعه کارآفرینی سبز برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است
مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان گفت: برای توسعه کارآفرینی سبز که تامین کننده آینده محیط زیست کشورمان است، برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید وفادار عصر امروز در یک نشست خبری که بر روی یک شناور در ساحل شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: راه کارهایی در خصوص توسعه کارآفرینی سبز، مشاغل سبز و رشد بهره‌وری در اقتصاد سبز تدوین کرده‌ایم که می‌تواند تامین کننده آینده محیط زیست کشورمان باشد.

وی افزود: ما پتانسیل و زمینه پیشرفت در جهت مشاغل سبز را داریم و سازمان محیط زیست راهکارهایی در بحث اقتصاد مقاومتی دارد که بتوان توام با حفاظت از محیط زیست، توسعه استان را نیز به دنبال داشته باشد.
مدیرکل محیط زیست هرمزگان با بیان این که ساخت و سازها نیاز استان هستند و باید تناسبی میان صیانت از محیط زیست و حجم این ساخت و ساز‌ها صورت گیرد، بیان کرد: تاکید ما بر ساخت و سازی در چارچوب تکنولوژی و محیط زیست است.

وفادار عنوان داشت: تاکنون جلسات مختلفی در کارگروه ویژه استانداری در مورد برخی از پروژه‌های ساخته شده در ساحل، برگزار شده که هیچ کدام به نتیجه ای نرسیده است هرچند ساخت پروژه پلاژ بانوان و بازار ماهی متوقف شده است اما از نظر محیط زیست اثر مخرب خود بر ساحل و دریا را بجا گذاشته است. 
وی ادامه داد: 600 لیتر در ثانیه پساب وارد دریا می‌شود که معادل 57 هزار متر مکعب در روز است و این برای دریای خلیج فارس فاجعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.
مدیرکل محیط زیست هرمزگان درباره احداث آب‌شیرین‌کن‌ها نیز گفت: ما راه‌های مختلفی برای رسیدن به آب شرب  از جمله مدیریت بهینه کشاورزی، مدیریت بهره‌وری آب، اجازه و مجوز استفاده از چاه‌ها و مدیریت سدها را می‌توانیم مدیریت کنیم و آخرین گزینه آن احداث آبشیرین‌کن هاست . مسئولان باید همه راه ها را بروند و اگر به نتیجه نرسیدند، می‌توانند پروژه‌های آبشیرین‌کن ها را دنبال کنند.
وفادار گفت: 118 ارگان در حال حاضر با ماهیت و اهداف مختلف در رسیدن به سند توسعه دریایی با هم کار می‌کنند و یکی از مشکلات ما تصویب سند توسعه دریایی است که مشکلات و معضلات زیادی برای دریا به وجود خواهد آورد.
انتهای پیام/3264/ذ30

95/03/12 :: 20:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن