تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804709117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرانسل، گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ایرانسل، گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات
بر اساس این گزارش، ایرانسل در کمتر از دو سال از دریافت پروانه ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر و همزمان با راه‌اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات توانسته است بیش از 1149 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) و بیش از 270 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل چهارم (4G/LTE) قرار دهد.
 اقدامات ایرانسل در پروژه شبکه ملی اطلاعات در چهار سطح ایجاد شبکه دسترسی، انتقال، زیرساخت و حوزه محتوا دسته بندی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با بهره‌برداری از فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، ایرانسل نیز با گسترش زیرساخت‌هایی نظیر مراکز تبادل ترافیک (IXP)، نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6) بر بستر موبایل، سیستم مدیریت دسترسی (IAM) و شبکه توزیع محتوا (CDN) در بخش زیرساخت، همچنین شبکه انتقال نوری (OTN) و استحکام آی‌پی (IP/BB) در بخش شبکه‌های انتقال، ایجاد و گسترش شبکه نسل سوم (3G) و نسل چهارم اینترنت همراه (4G/LTE) و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) سعی بر آن داشته تا در این پروژه نقش پررنگی ایفا کند.

علاوه بر این، ایرانسل به عنوان اپراتور پیشتاز و نخستین شرکت در حوزه تامین محتوای موبایل، با توسعه گسترده‌ترین زیرساخت و ایجاد تحول در چرخه تولید محتوا، اقدامات موثری را در زمینه توسعه مدل‌های کسب‌وکار محتوا، زنجیره تأمین محتوا و زیرساخت ارائه محتوا انجام داده است.

همچنین ایرانسل موفق شده تا گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اهدافی چون فسادستیزی، دانش محوری، اصلاح الگوی مصرف، کاهش وابستگی‌ به نفت، امنیت اقلام راهبردی و اساسی، مردم محوری، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، ایجاد توانایی مقاومت در برابر عوامل تهدیدزا و بهبود شاخص‌های کلان فراهم کند.

بر اساس این گزارش، ایرانسل در کمتر از دو سال از دریافت پروانه ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر و همزمان با راه‌اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات توانسته است بیش از 1149 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) و بیش از 270 شهر و دهستان را تحت پوشش شبکه نسل چهارم (4G/LTE) قرار دهد.

ایرانسل همچنین در حوزه اینترنت ثابت، کمتر از یک سال پس از دریافت پروانه بهره‌برداری از شبکه اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، موفق شده 39 شهر ایران را تحت پوشش اینترنت نسل چهارم بی‌سیم خانگی و اداری خود قرار دهد.

بر این اساس، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، با توجه به تعداد مشترکان، گستره پوشش، تنوع فناوری‌های دسترسی به اینترنت و کیفیت تجربه کاربری، گسترده‌ترین و سریع‌ترین لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات را فراهم کرده است و بیشترین تبادل ترافیک اینترنت کشور در حال حاضر در شبکه این اپراتور انجام می‌شود.



تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - 29 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن