تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805550482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارگیری و ارسال کتابهای درسی از 13 شهریور آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش: بارگیری و ارسال کتابهای درسی از 13 شهریور آغاز می شود معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش گفت: فرایند توزیع کتابهای درسی از 13 شهریورماه آغاز می شود و کسانیکه بعد از این تاریخ ثبت نام اینترنتی کنند ممکن است کتاب را با تاخیر دریافت کنند .
۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور ساعت 11:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ سیدحسین طلایی زواره در نشستی با آیندگان رسانه ها که صبح امروز 8 شهریور 95 در محل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد به تشریح جزئیات چاپ و توزیع کتابهای درسی در سال تحصیلی 96-95 پرداخت.
وی گفت: ما امسال بالغ بر یک هزار عنوان کتاب را در 34 میلیون شمارگان منتشر کردیم که از این تعداد 140 عنوان از کتابهای جدیدالتالیف هستند و من با تشکر از همکارانم می گویم امسال اول مهری بدون استرس در پیش خواهیم داشت. امسال شیوه توزیع ما به دو شکل خواهد بود دوره متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی های سراسر کشور توزیع می شود و دوره ابتدایی و پایه پیش دانشگاهی از طریق ثبت نام اینترنتی انجام شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش ادامه داد: فرایند توزیع کتابها از 15 شهریور شروع می شود وکتابها از 20 شهریور در کتابفروشی ها در دسترس خواهد بود در استان های تهران و البرز توزیع کتابها در کتابفروشی ها از 22 شهریور آغاز می شود .
وی در خصوص پیش فروش اینترنتی کتابهای درسی گفت: ما سال گذشته فروش آزمایشی پایه ابتدایی را در شهر تهران و پیش دانشگاهی را در کل کشور اینترنتی کردیم. امسال دوره ابتدایی در سراسر کشور به صورت اینترنتی پیش فروش شد که دانش آموزان کتابها را روز اول مهر در مدارس تحویل می گیرند.
طلایی زواره خاطرنشان کرد: 12 شهریور اخرین روزی است که دانش آموزان می توانند ثبت نام اینترنتی کنند و از 13 شهریور فرایند بارگیری و توزیع آن در مدارس شروع می شود لذا دانش آموزانی که بعد از 12 شهریور ثبت نام کنند ممکن است کتابهایشان را با تاخیر دریافت کنند.
وی ادامه داد: به دلیل فرازو فرودهای موضوع هدایت تحصیلی در سال جاری و با توجه به اینکه پیش بینی می شود در آمار کتابها در رشته های مختلف تغییراتی ایجاد شود ما سامانه را بازگشایی کردیم تا چنان چه دانش آموزی موفق به تهیه کتاب از کتابفروشی ها نشد با ثبت سفارش در سامانه کتابها را از طریق پست دریافت کند.
معاون سازمان پژوهش به بسته های آموزشی معلمان هم اشاره ای کرد و گفت: در سال 96-95 بسته آموزشی معلمان در سامانه بارگزاری می شود همچنین برای معلمان پایه دهم ویژه نامه پایه دهم پیش بینی شده است. کتاب راهنمای معلم و فیلم آموزشی برفراز آسمان هم برای معلمان تهیه شده که شامل چندین بخش از جمله تشریح کلی درسها، بخش مرور کتابها و بخش گنجینه می باشد.
وی در همین خصوص توضیح داد: در بخش مرور اسناد مرتبط با درس در قالب فیلم و فایل PDF و ... قابل استفاده است. در بخش گنجینه هم مطالبی فراتر از کتاب درسی از جمله مجموعه مقالات موجود در یک موضوع علمی ، مجلات رشد، و کتابنامه رشد در اختیار معلم گذاشته می شود . بسته برفراز آسمان علاوه بر آموزشهای ضمن خدمتی است که معلمها در آغاز سال تحصیلی می گذرانند که معلمان می توانند با استفاده از شماره پرسنلی خود به سفارش آن اقدام کنند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن