تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۸۴ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی گلستان پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی گلستان پرداخت شد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، تاکنون ۸۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای صنعتی استان پرداخت شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور ساعت 08:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از استان گلستان، حسینقلی قوانلو در جلسه شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی، وزارت صنعت حمایت از 7500 واحد صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل و طرح‌های بالای 60 درصد پیشرفت را در برنامه قرار داده است. وی افزود: با توجه به اینکه 97 درصد واحدهای صنعتی استان گلستان واحدهای کوچک و متوسط هستند این طرح در استان گلستان در اولویت قرار گرفت. رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: براین اساس تا امروز یک‌هزار و 528 واحد صنعتی در سامانه بهین‌یاب از استان ثبت نام کردند که 710 واحد با 744 میلیارد تومان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شد. قوانلو افزود: از این تعداد 283 طرح مربوط به بخش جهادکشاورزی، 7 طرح گردشگری و 420 طرح صنعتی است که تاکنون به تنها 10 درصد این واحدها تسهیلات پرداخت شده است که باید این سرعت افزایش یابد. وی با اشاره به پرداخت 84 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات تاکنون گفت: استان گلستان سومین استان در کشور از نظر پرداخت تسهیلات برای راه اندازی واحدهای تولیدی است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: 45 روز از زمان معرفی واحدهای تولیدی به بانک‌ها می‌گذرد و تا پایان شهریور ماه باید تمام این تسهیلات پرداخته شود تا واحدها بتوانند این سرمایه را به اشتغالزایی تبدیل کنند. قوانلو گفت: اگر چاره‌ای جز تولید و رونق تولید نداریم باید مشکلات حل شود و هنوز برخی موارد و تصمیم‌های گرفته شده به بانک‌ها ابلاغ نشده است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن