تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع و مقدس در قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، گفت: در طول هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس را در استان برپا خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، سرهنگ محمدعلی جلیلیان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع و مقدس در قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا ظهر امروز(7 شهریور) در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز رژه پیاده و موتوری باشکوه نیروهای مسلح با محوریت ارتش از ساعت 8:30 دقیقه صبح روز 31 شهریورماه در محل بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود.
وی ادامه داد: طبق هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز رژه جانبازان ویلچری را در روز آغاز هفته دفاع مقدس را خواهیم داشت که با حضور 18 نفر از جانبازان برگزار خواهد شد.
به گفته مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع و مقدس در قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با همکاری سایر ارگانها از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در طول این هفته است.
سرهنگ جلیلیان اضافه کرد: طبق همکاری با سپاه حضرت نبی اکرم(ص) نیز آمادگی داریم نمایشگاهی را با موضوع دفاع مقدس در استان برپا کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به حضور ارتشیان در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان کرمانشاه، عنوان کرد: با حضور ارتشیان مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام نیز برگزار خواهد شد.
اصغر رشنو نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نیز در این جلسه از برگزاری نمایشگاه عکس و بازدید رایگان خانواده های شهدا از موزه های استان در طول ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.
عزت کنونی انقلاب به برکت دفاع مقدس است/ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های ماندگار

خبرگزاری شبستان: مشاور عالی ...
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه در خبرگزاری شبستان ]

برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح در کرمانشاه






دوشنبه ، ۸شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن