تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804522080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بازی واتفورد - آرسنال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۸ دیدار در روز شنبه ۶ شهریور آغاز خواهد شد. در یکی از این مسابقات، تیم آرسنال پس از کسب دو نتیجه نا امید کننده، باید ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، به مصاف واتفورد در ورزشگاه ویکاریج رود برود. قضاوت این بازی بر عهده کوین فرند است.


پیش بازی:


آرسنال که طی هفته گذشته به علت کسب تنها یک امتیاز از ۲ بازی، تحت فشار شدید انتقادها قرار گرفته و چاره ای جز کسب اولین ۳ امتیاز این فصل ندارد. توپچی ها پس از شکست خانگی ۴-۳ مقابل لیورپول، یک بازی نه چندان خوب را مقابل لستر سیتی برگزار کرده که حاصلی جز یک تساوی بدون گل نداشت. واتفورد نیز با توجه به تغییر سرمربی خود و حضور والتر ماتزاری ایتالیایی روی نیمکت، تیم متحول شده ای نشان داده است. البته زنبورها از حیث کسب نتیجه تاکنون به توفیق چندانی دست نیافته و آنها نیز همچون میهمان خود، فقط یک امتیاز از ۲ بازی را به دست آورده اند اما نمایش هفته گذشته این تیم مقابل چلسی برای اغلب هواداران واتفورد قابل قبول بود. شاگردان ماتزاری در بازی قبل تا دقیقه ۸۰ یک بازی خوب و برد ۱-۰ را مقابل یاران آنتونیو کونته ثبت کرده بودند؛ هر چند که غفلت بازیکن های واتفورد در ۱۰ دقیقه پایانی منجر به تعویض پیروزی با شکست ۲-۱ شد. البته زنبورها پس از باخت به چلسی، در جام اتحادیه نیز متحمل شکست خانگی شدند تا حذفی زودهنگام از آن مسابقات را تجربه کنند.


اکنون واتفورد در سومین بازی خانگی متوالی در فصل جدید به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاید شکست فصل قبل آرسنال در ورزشگاه امارات مقابل واتفورد در جام حذفی و ناکامی توپچی ها در رسیدن به سومین قهرمانی متوالی این رقابت ها را بتوان یکی از تلخ ترین اتفاق های رقم خورده برای هوادارهای توپچی ها دانست. آرسنال پس از همان شکست، به روند قهقرایی انتهای فصل ادامه داد و فشارها روی ونگر شدید و شدید تر شد. البته طی ۶ تقابل اخیر این دو تیم در لیگ برتر، همواره برتری با آرسنال بوده است. آخرین برد واتفورد مقابل آرسنال در لیگ انگلیس به سال ۱۹۸۸ باز می گردد. آرسنال طی دو مسابقه رفت و برگشت فصل گذشته مقابل واتفورد در لیگ برتر، به دو برد ۳-۰ و ۴-۰ دست یافت.


جالب این که واتفورد در هر دو بازی اخیر در لیگ برتر، ابتدا با گل اتین کاپو از تیم های حریف پیش افتاده ولی در نهایت به پیروزی نرسیده است. واتفورد تاکنون دارای کمترین تعداد ضربات داخل چارچوب (۳ ضربه)، کمترین تعداد ضربات مجموع داخل و خارج چارچوب (۱۱ ضربه) و کمترین تعداد لمس توپ در محوطه جریمه حریف (۲۰ لمس) طی دو هفته نخست رقابت های لیگ برتر در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بوده است.


ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:



پیش بازی واتفورد - آرسنال



آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:


بریس ژاژه ژه بازیکن واتفورد به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت و حضور ایزاک ساکسس نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد اما بن واتسون پس از سپری کردن محرومیت یک جلسه ای، قادر به همراهی زنبورها است.


به نظر می رسد که اولیویه ژیرو و مسوت اوزیل نیز برای اولین بار در ترکیب اصلی آرسنال قرار بگیرند. توپچی ها ۶ بازیکن مصدوم دارند که قادر به همراهی این تیم در ویکاریج رود نیستند (مرته ساکر، رمزی، آیوبی، جنکینسون، ولبک، گابریل).


پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وب سایت هو اسکورد:



پیش بازی واتفورد - آرسنال





۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن