تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802813118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش در تيم کرش حکمفرماست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آرامش در تيم کرش حکمفرماست
ملي‌پوشان فوتبال ايران باانگيزه‌تر از هميشه براي صعود به جام جهاني روسيه تمرين مي‌کنند. دور جديد تمرينات تيم ملي فوتبال براي رويارويي با تيم ملي قطر از روز شنبه آغاز شده و کارلوس کرش و دستيارانش براي آماده‌سازي بازيکنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


ملي‌پوشان فوتبال ايران باانگيزه‌تر از هميشه براي صعود به جام جهاني روسيه تمرين مي‌کنند. دور جديد تمرينات تيم ملي فوتبال براي رويارويي با تيم ملي قطر از روز شنبه آغاز شده و کارلوس کرش و دستيارانش براي آماده‌سازي بازيکنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند. در شرايطي که حريف روز پنج‌شنبه ايران امروز با جت اختصاصي به تهران مي‌رسد به گفته رئيس فدراسيون فوتبال شاگردان کرش ديگر نبايد نگران نداشتن لباس باشند چراکه «خير» هميشه در صحنه فوتبال کشور باز هم دست به جيب شده و از آديداس لباس خريده است. گفته مي‌شود از اين پس بازيکنان و کادر فني ديگر دغدغه‌اي از بابت نداشتن البسه استاندارد و باکيفيت نخواهند داشت.

در آستانه رويارويي با قطر آرامش خاصي بر تيم ملي حکمفرماست. چند روزي بيشتر از پايان اردوي ايتاليا نمي‌گذرد و اعضاي تيم ملي حالا در تهران و در پژوهشگاه صنعت نفت خود را براي مصاف با اولين حريف خود در مسابقات انتخابي جام جهاني روسيه آماده مي‌کنند. قطر، چين، سوريه، کره جنوبي و ازبکستان، حريفانمان در اين مسابقات هستند و در گام نخست قطري‌ها برابر کرش و بازيکنانش قرار مي‌گيرند.  سرمربي پرتغالي که عليرضا بيرانوند، محمدرضا اخباري، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، مرتضي پورعلي‌گنجي، احسان‌حاج صفي، رامين رضاييان، وريا غفوري، سعيد آقايي، محمد انصاري، آندرانيک تيموريان، داريوش شجاعيان، اميد ابراهيمي، اشکان دژاگه، مهدي ترابي، وحيد اميري، مهدي طارمي، کريم انصاري‌فر، عليرضا حقيقي، مسعود، عزت‌اللهي، آزمون، جهانبخش و محمدي را براي مصاف با قطر انتخاب کرده اميدوار است اولين گام مقابل اين تيم را محکم بردارند. البته در ليست نهايي کرش، سروش رفيعي، کمال کاميابي‌نيا، عزت‌الله پورقاز، محمد طيبي، مهدي رحيم‌زهيوي، مرتضي تبريزي، احسان پهلوان و رشيد مظاهري جايي نداشتند.
  
حريفان تدارکاتي ضعيف
برخلاف آنچه مسئولان فدراسيون مي‌گفتند سرمربي تيم ملي اصلاً دل خوشي از حريفاني که براي تيمش در اردوي ايتاليا انتخاب شده بود، ندارد. در اردوي فلورانس طبق برنامه دو بازي تدارکاتي با تيم‌هاي ناشناخته و دسته چندمي ايتاليا انجام شد اما پايين بودن سطح اين تيم‌ها باعث شده تا کارلوس کرش در اولين ديدارش با مهدي تاج از اين بابت گلايه کند. کرش به رئيس فدراسيون اعلام کرد که بازي با تيم‌هاي گمنام هيچ کمکي به تيم ملي نمي‌کند. اين در حالي است که امکانات اردوي ايتاليا رضايت سرمربي پرتغالي را به همراه داشته است: «امکانات اردو در ايتاليا خوب و راضي‌کننده بود، هرچند که حريفان ضعيفي در اين کشور داشتيم و مي‌شد با رقباي قدرتمندتري به ميدان برويم. بااين‌حال شرايط اردويي در آستانه ديدار با قطر با بازگشت تيم ملي به ايران، در تهران نيز مناسب است و اميدوارم بتوانيم با استفاده از اين امکانات پنج‌شنبه گام اول را مقابل قطر محکم برداريم.»
  
وزن تيم ملي بالا رفته
حضور افشين پيرواني، جواد نکونام و کروز کاپيتان اسبق تيم ملي پرتغال به عنوان دستياران در کنار کرش خيال سرمربي را از بابت تقويت کادر فني راحت کرده است. تا جايي که مرد پرتغالي رضايتش را به تاج نيز اعلام کرد: «هم‌اکنون تيم ملي فوتبال ايران از سه کاپيتان برخوردار است و وزن اين تيم را بيش‌ از پيش بالا برده است. من از اين موضوع بسيار خوشحالم و اميدوارم وزن بالاي تيم ملي از اين لحاظ در رقابت‌ها پيش‌رو کمک‌حال بازيکنان و تيم ملي باشد.» گفت‌وگوي دوستانه کرش و تاج و لبخندهاي پر از رضايت سرمربي نويد روزهاي خوبي را براي تيم ملي مي‌دهد.
  
حضور جدي نکونام
اضافه شدن کاپيتان پيشين تيم ملي به کادر فني نکته‌اي است که اين روزها توجهات زيادي را معطوف خود کرده است. جواد نکونام که رسماً از تيم ملي خداحافظي کرده با موافقت کرش از اين پس رسماً به عنوان دستيار او روي نيمکت مي‌نشيند. نکو که حاضر نشد در بازي ستارگان لاليگا به ميدان برود حالا اهداف بزرگ‌تري در ذهن دارد. کسب تجربه از کرش و حضور روي نيمکت تيم ملي موجب شده تا نکونام در تمرينات تيم ملي جدي‌تر از هميشه ظاهر شود.
 
نگراني وجود ندارد
مهدي تاج نيز اميد زيادي به موفقيت تيم ملي دارد. رئيس فدراسيون فوتبال که به غير از البسه، دغدغه رونمايي از اتوبوس تيم ملي را هم دارد با اشاره به بازي قطر اظهار داشت: «ارزيابي خيلي مثبتي از تيم وجود دارد و بازيکنان سرحال هستند. به نظر مي‌رسد که نگراني جدي وجود ندارد و موانع اساسي رفع شده يا در حال رفع شدن است. ما در حال درست کردن يک فضاي خوب هستيم و رسانه‌ها هم بايد به ما کمک کنند. البته تا الان هم کمک کرده‌اند. به خصوص صداوسيما که مسئولان آن دستور داده‌اند که فضا را فضاي جام جهاني کنند. اميدواريم که پنج‌شنبه براي بازي با قطر 100 هزار نفر به ورزشگاه بيايند و ورزشگاه پر شود. تيم شرايط خوبي دارد. به هر حال مسائل جانبي رفع شده است. بحث بازيکنان سرباز و قضاياي ديگر حل شده است. همه بايد کمک کنيم.»
  
قولي نمي‌دهم
با وجود آنکه آقاي رئيس اعلام کرده همه موانع و نگراني‌ها برطرف شده، اما حاضر نيست در مورد موفقيت تيم ملي قولي بدهد: «اگر بهترين مربي، کادر، بازيکن و پشتيباني را داشته باشيم، نمي‌توانيم مطمئن باشيم که حتماً مي‌بريم. شما نمي‌تواني قول بدهي که صددرصد مي‌بري اما همه ما تلاش مي‌کنيم که حريفانمان در انتخابي جام جهاني مثل قطر، چين و... را ببريم. تيم ملي آماده است و کادرش مصمم است. فضا، فضاي خوبي است. چنين فضاي بدون تنش و حرف و حديثي را کمتر سراغ داشته‌ام. همه مصمم هستند که موفق شويم.»
  
ايران – قطر رايگان است
تماشاي ديدار دو تيم ملي فوتبال ايران و قطر رايگان اعلام شد. اسپانسر فدراسيون فوتبال هزينه بليت‌فروشي اين ديدار را پرداخت کرده و هواداران روز پنج‌شنبه مي‌توانند با خيال راحت به استاديوم آزادي بروند. اين انتظار مي‌رود که رايگان شدن بازي با استقبال خوب تماشاگران ايراني روبه‌رو شود و پنج‌شنبه شب در آزادي جاي سوزن انداختن نباشد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن