تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815074600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار شیخ عکرمه صبری نسبت به ساخت تله کابین در جنوب مسجد الاقصی


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: رئیس شورای عالی مسلمانان در قدس اشغالی برنامه رژیم صهیونیستی برای ساخت تله کابین در جنوب مسجدالاقصی را "خطرناک" دانست و نسبت به پیامدهای آن هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، سایت اسرائیل نشنال نیوز (عاروتص شوا) گزارش داده است شورای عالی مسلمانان در قدس اشغالی از برنامه رژیم صهیونیستی برای ساخت وساز تله کابین بر بالای قدس اشغالی انتقاد و این طرح را "خطرناک" خوانده اند.
"شیخ عکرمه صبری" رئیس این شورا در مصاحبه ای با روزنامه القدس تصریح کرده است برنامه ساخت تله کابین، بخش از تلاش های گسترده تر رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس اشغالی و حمله به وقف اسلامی است. این طرح همچنین باعث بی حرمتی به قبرستان های مسلمانان در منطقه می شود.
صبری که در گذشته نیز همواره از سیاستهای رژیم صهیونیستی انتقاد و ادعای صهیونیست ها در مورد هولوکاست را انکار کرده است این برنامه را "غیرقانونی" نامید و خواستار توقف فوری آن شد.
این درحالی است که جنبش فتح نیز با محکوم کردن این پروژه به مقامات اسرائیلی هشدار داده است که "فلسطینیان هیچ گاه اجازه تکمیل این پروژه را نخواهند داد".
"رفعت علایان" یکی از نمایندگان فتح نیز درباره این موضوع اظهار کرده است اگر رژیم صهیونیستی پروژه تله کابین را تکمیل کند، به دنبال ساخته پروژه ای برای اتصال تل آویو به مکه در عربستان خواهد بود.
به گزارش قدسنا "نیر برکات" شهردار قدس اشغالی ضمن اعلام ساخت این تله کابین اعلام کرده بود که هدف این طرح آن است که بقیه بفهمند صاحب این خانه کیست.
این تله کابین چهار ایستگاه خواهد داشت: ایستگاه اول در نزدیکی "مسرح الخان"، ایستگاه دوم در "کیدم" در نزدیکی "سلوان"، ایستگاه سوم و چهارم در "جبل الزیتون" و به ویژه در نزدیکی هتل "الاقواس السبعه" و کنیسه "الجثمانیه" خواهد بود.
تمام/ا.ت/28
[ مشاهده متن کامل خبر هشدار "شیخ عکرمه صبری" نسبت به ساخت تله کابین در جنوب مسجد الاقصی در خبرگزاری قدس ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن