تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815216161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احیای آب های زیرزمینی استان اردبیل به 20 سال زمان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
احیای آب های زیرزمینی استان اردبیل به 20 سال زمان نیاز دارد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: 20 سال فرصت نیاز است تا منابع آب های زیرزمینی در این استان دوباره احیا شده و به وضعیت عادی برسد.
داود نجفیان روز یکشنبه افزود: به دلیل استفاده بی رویه در سال های گذشته و اضافه برداشت های نامعقول در حوزه استراتژیک منابع و ذخایر زیرزمینی آب با مشکلاتی روبرو هستیم که اگر طرح های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به درستی اجرا شود در 20 سال آینده می توان به شرایط متعادل رسید.
او بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مشارکت مردمی در این حوزه با اجرای طرح های مختلف در مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: برای اجرای طرح های حوزه سد سازی ، انتقال منابع آب و طرح های توان افزایی منابع آب زیرزمینی و بهره برداری بهینه و مهار آب های مرزی تلاش می شود.
او همچنین در زمینه طرح های افتتاحی هفته دولت در بخش آب استان اظهار کرد: آبگیری سد کوثر و تکمیل سد بفراجرد در این ایام به انجام رسیده و امیدواریم با تزریق اعتبارات به موقع در سال جاری نقایص این پروژه ها برطرف شود.
نجفیان با اشاره به اهمیت واگذاری پروژه ها به بخش غیردولتی گفت: غیر از طرح های مرزی آمادگی واگذاری اجرای طرح های سد سازی و آبرسانی به بخش خصوصی در استان وجود دارد.
وی در مورد آخرین وضعیت پروژه های مرزی به تعداد شش مورد از جمله پایاب سد خدا آفرین ، سد عمارت ، سد تازه کند ، سد سینه سر ، احمد بیگلو و سد عنبران نیز افزود: با مهندسی ارزش و بهینه سازی این طرح ها بیشتر این پروژه ها با پیشرفت مناسب و تامین اعتبار کافی در حال اجراست.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی آب منطقه ای اردبیل ، نجفیان اضافه کرد: اگر در مصرف بهینه منابع آبی به ویژه در بخش کشاورزی و شرب دقت نشود بحران آب جدی است و نادیده گرفتن این امرخطای بزرگ راهبردی است که باید به نحوی برطرف شود.
6018/ 1257
[ مشاهده متن کامل خبر احیای آب های زیرزمینی استان اردبیل به 20 سال زمان نیاز دارد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

احیای آب های زیرزمینی استان اردبیل به 20 سال زمان نیاز دارد






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن