تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800506779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت مجلس با فوریت طرحی درباره برگزاری علنی دادگاه های جرائم اقتصادی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نمایندگان با یک فوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون آئین دادرسی کیفری درباره جرائم اقتصادی مخالفت کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 7 شهریور) قوه مقننه، یک فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده 353 قانون آئین دادرسی کیفری در خصوص اجرای علنی دادرسی درباره جرائم اقتصادی را مورد بررسی قرار دادند.
وکلای ملت در نهایت یک فوریت این طرح را با 100 رای موافق، 38 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 218 نماینده حاضر در صحن مجلس رد کردند که براین اساس طرح مذکور به صورت عادی در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.
به گزارش تسنیم، براساس ماده واحده این طرح و در صورت تصویب نهایی آن در صحن مجلس مقرر می شود که هرگاه مبلغ موضوع جرم اقتصادی بیش از صد میلیارد ریال باشد، تحت هر شرایط تمام جلسه های دادگاه به صورت علنی برگزار می شود و انتشار جریان محاکمه با ذکر نام متهمین مجاز است.
[ مشاهده متن کامل خبر مخالفت مجلس با فوریت طرحی درباره برگزاری علنی دادگاه های جرائم اقتصادی در خبرگزاری تسنیم ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن