تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820923867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۰۰ هزار نفر از سفر خدام حرم رضوی به جنوب کرمان استقبال کردند


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان:
۳۰۰ هزار نفر از سفر خدام حرم رضوی به جنوب کرمان استقبال کردند

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد احیاء سیره رضوی در جنوب کرمان گفت: در سفر خدام حرم رضوی به جنوب کرمان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با همت کاروان فرهنگی تبلیغی سایه خوشید برگزار شد که مورد استقبال بیش از ۳۰۰ هزار نفر قرار گرفت.
حسین مشایخی پیش از ظهر امروز (7 شهریور) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه شهیدان رجائی و باهنر به خبرنگار شبستان گفت: ریشه همه مشکلات دوری از سیره اهل بیت علیه السلام است.
وی افزود: تنها راه نجات ما نیز به کارگرفتن سیره حضرات معصومین سلام الله علیه در همه ابعاد زندگی است که این امر نیز نیازمند تلاش همه جانبه است.
دبیر ستاد احیاء سیره رضوی جنوب کرمان عنوان کرد: امام رضا علیه السلام مهمترین منبع فیض در ایران است که باید جهت استفاده هرچه بیشتر از این امام همام، برنامه ریزی کرد و در این زمینه صرفا الزام ندارد که در مشهد مقدس حضور داشته باشیم بلکه می توان در همه شهرستان های سراسر کشور فضای رضوی را حاکم کرد.
به گفته وی ویژه برنامه های دهه کرامت همین نقش را بر عهده دارد که در این زمینه به لطف خدا و توسل به امام رضا علیه السلام، توفیقات بسیار خوبی کسب شده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.
مشایخی اظهار داشت: در منطقه شهر بلوک ضمن توزیع سبد کالا، به یکی از محرومین این منطقه یجچال و ویلچر مساعدت شد و همچنین جهت تعمیر و احیاء یکی از منازل مسکونی با همکاری کمیته امداد جیرقت، پیگیری های لازمه انجام شد.
وی اظهارداشت: خدام حرم رضوی ضمن غبارروبی و کلنگ زنی شبستان حرم امامزاده ساردوئیه، به دیدارخانوادهای محرومین بویژه 3 خانواده یتیم رفتند و همچنین این کاروان اعزامی با پیگیری های مجدّانه به همراه تشکّل برگزار کننده اقدام به پیگیری مشکلات این 3 خانواده کردند که در نهایت در بحث اشتغال و مشکلات مطرح شده، اقدامات عملی خوبی انجام شد.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام افزود: در این دیدار موجبات اشتغال یتیمان این خانواده، ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۳۰۰ هزار نفر از سفر خدام حرم رضوی به جنوب کرمان استقبال کردند در خبرگزاری شبستان ]

۳۰۰ هزار نفر از سفر خدام حرم رضوی به جنوب کرمان استقبال کردند






یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن