تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814917110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیقه ای عمل کردن سبب بروز مشکلات می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هر جا شاهد موفقیتی در طول انقلاب بوده ایم بر اساس اجرای قانون بوده است و هر جا به مشکلی برخورده ایم در آنجا کارها براساس سلایق، طایفه ای و نفسانی پیش رفته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئولان شهرستان خوسف اظهار داشت: خوسف یک شهرستان نوپا است و این موضوع زحمات مسئولان را بیشتر می کند زیرا بسیاری از امور را باید از نو شروع کند و این خیلی تفاوت دارد با مسئولیتی که قبلاً موانع و زیرساختها در محل حدمت تأمین شده باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به مسئولیتهای ادارای تصریح کرد: انسان مؤمن نسبت به شغل و مسئولیتی که در راستای اجرای آیین نامه و بخش نامه ها دارد می تواند رنگ عبودیت و عبادت به کارهای خود بدهد و تمام کارهایش را در راه رضای خدا و خدمت به مردم انجام دهد.
عبادی با اشاره به اینکه در هر کجا شکست ایجاد می شود به دلیل آن است که از مدار قانون خارج می شویم افزود: انسان هر کاری که انجام می دهد اثراتی خواهد داشت و در هر جا خرابی و مشکلی ایجاد شود در آنجا هوا نفسانی و عدم رعایت قانون نقش داشته شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: خداوند به ما فرصت خدمت به خلق را داده است و در این راه پیشرفت ترین قانون اساسی را در اختیار ما قرار داده است و اگر این قانون را آن طور که باید رعایت می کردیدم افتخارات ما دو چندان بود.
وی بیان کرد: دین و مکتب ما براساس عدل است و دارای نعمت قانون اساسی و رهبری است و اگر با این حال به مشکلی روبه رو می شویم به علت آن است که از همه اینها فاصله گرفته ایم.
عبادی اظهار داشت: آمار طلاق، پرونده های تخلفاتی همه به سبب این است که بر مدار قانون نیستیم و راه به جای نمی بریم مگر به قانون برگردیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز در دنیا همه چیز در حد کامل آن وجود دارد ...
[ مشاهده متن کامل خبر سلیقه ای عمل کردن سبب بروز مشکلات می شود در خبرگزاری تسنیم ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن