تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات فروش نقدی سوخت هوایی اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:اتحادیه طلا: مدیرکل اداره سوخت گیری هواپیمایی کشور از الزام همه شرکتهای هواپیمایی برای خرید سوخت جت از طریق کارت بانکی تا پایان شهریورماه امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عابدینی با بیان این که همه زیرساختها در همه فرودگاه های سراسر کشور برای اجرای این طرح آماده شده است، گفت: با توجه به مکاتبه وزیر نفت با وزیر راه و ترابری بر اساس دستورعمل ابلاغی از ٠١/٠٦/١٣٩٥ همه شرکتهای هواپیمایی ملزم به خرید نقدی فرآورده سوخت هوایی از طریق کارت بانکی شدند.
وی با اشاره به این که مرحله نخست این طرح از دوشنبه (یکم شهریورماه) در ٦ فرودگاه کشور آغاز شده است، گفت: در این مرحله ٦ مرکز سوخت گیری در ساری، لارستان، اردبیل، ایلام و سبزوار ملزم به خرید روزانه سوخت هواپیما از طریق کارت بانکی شدند.
عابدینی ادامه داد: در مرحله دوم ١٢ مرکز سوخت گیری ارومیه، بندرلنگه، یزد، یاسوج، بوشهر، عسلویه، بجنورد، زابل، بیرجند، جیرفت، خرم آباد و شهرکرد از روز دوشنبه ( هشتم تا دهم شهریورماه) ملزم به اجرای این طرح هستند.
وی اعلام کرد: مرحله سوم که از روز دوشنبه (١٥ تا ٢١ شهریورماه) آغاز می شود مراکز سوخت گیری کرمان، کیش، نوشهر، رامسر، چابهار، سنندج، لامز، گرگان، زاهدان، اراک و خوی باید سوخت هوایی را از طریق کارت بانکی خریداری کنند.
مدیرکل اداره سوخت گیری هواپیمایی کشور مرحله چهارم را از یکشنبه (٢١ تا ٢٨ شهریورماه) اعلام کرد که مراکز سوخت گیری کرمانشاه، تبریز، رشت، اهواز، بم، بندرعباس، رفسنجان،سیرجان، دزفول، آبادان، خارک و زنجان ملزم به اجرای این طرح هستند.
به گفته وی، در مرحله پنجم و پایانی این طرح که از یکشنبه( ٢٨ تا ٣١ شهریورماه) آغاز می شود مراکز سوخت گیری شیراز، مشهد، ...
[ مشاهده متن کامل خبر جزئیات فروش نقدی سوخت هوایی اعلام شد در شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا جواهر و سکه تهران ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اتحادیه طلا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن