تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه فرماندهی و ستاد بالاترین مرجع تاکتیکی و عملیاتی ارتش است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:امیر سرتیپ ولی وندگفت: این دانشگاه بالاترین مرجع تاکتیکی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و علاوه بر موارد کلی؛ در سطح تاکتیک و عملیات، شناخت راهبردهای دفاعی را هم به دانشجویان آموزش می دهد.
به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به شروع دوره مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه گفت: ما در دافوس، گرایش های مختلفی از شاخه زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی را به دانشجویان ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و کشورهای دوست و هم پیمان آموزش می دهیم .
وی در ادامه گفت: در این دانشگاه، موارد کلی در سطح تاکتیک، عملیات و حتی شناخت راهبردهای دفاعی را به دانشجویان می آموزیم تا بینش کلی دانشجویان ارتقا پیدا کند و پس از پایان این دوره، آمادگی پذیرش مسئولیت در رده های میانی و بالای ارتش را داشته باشند .
سرتیپ دوم ولی وند به استقبال کشورهای دوست وهم پیمان جهت افزایش سهمیه حضور در این دانشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: از آنجا که این دانشگاه از استادان خوبی برخوردار است، کشورهای دوست و هم پیمان نسبت به گذشته تقاضای افزایش سهمیه حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند .
وی در پایان گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آمادگی دارد با آموزش زبان فارسی، زمینه پذیرش دانشجویان میهمان و هم پیمان را فراهم بیاورد .
دولت موقعیت ما را در عرصه بین المللی بیش از گذشته بالا ببرد

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی موفقیت های خوبی داشته است، گفت: انتظار این است دولت موقعیت ما را در عرصه بین المللی بیش از گذشته بالا ببرد.
[ مشاهده متن کامل خبر دانشگاه فرماندهی و ستاد بالاترین مرجع تاکتیکی و عملیاتی ارتش است در خبرگزاری شبستان ]


یکشنبه ، ۷شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن