تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815077225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند توصیه پتاسیمی برای قلب شما!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اگر یک رژیم غذایی به خوبی متعادل شده و سرشار از میوه و سبزیجات را دنبال می کنید، جای نگرانی از این که پتاسیم بیش از اندازه دریافت کنید، وجود ندارد. اما چالش اصلی این است که بیشتر مردم از رژیم غذایی خود به میزان کافی پتاسیم دریافت نمی کنند.
مصرف به اندازه مواد غذایی حاوی پتاسیم در رژیم غذایی برای سلامت قلب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به گفته جان دی، متخصص اختلالات ریتم قلب در موسسه مرکز پزشکی قلب اینترمانتین در موری، یوتا، دریافت پتاسیم کافی برای عملکرد مناسب و درست ضربان قلب ضروری است.

به گزارش گروه سلامت عصرایران به نقل از "اوری دی هلث"، اگر سطوح پتاسیم بیش از اندازه زیاد یا بیش از انداز کم باشد، قلب در معرض افزایش خطر ایست قلبی قرار می گیرد. افزون بر این، مصرف مواد غذایی سرشار از پتاسیم به میزان کافی در رژیم غذایی روزانه به کاهش فشار خود نیز کمک می کند.
وجود مواد غذایی سرشار از پتاسیم در رژیم غذایی روزانه برای تنظیم ریتم قلب باثبات نیز اهمیت دارد. یکی از عوامل خطر آفرین ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی - ریتم قلب نامنظم - عدم دریافت به اندازه یا دریافت بیش از اندازه پتاسیم است. بنا بر توصیه وزارت کشاورزی آمریکا، حداقل 4,700 میلی گرم پتاسیم باید در رژیم غذایی روزانه شما وجود داشته باشد. این میزان ممکن است بیش از آن چیزی باشد که روزانه مصرف می کنید زیرا بنا بر نتایج یک بررسی ملی در آمریکا مشخص شده است شهروندان این کشور به طور میانگین 2,640 میلی گرم پتاسیم در رژیم غذایی روزانه خود مصرف می کنند.


مواد غذایی سرشار از پتاسیم
برخی میوه ها، سبزیجات و آجیل از پتاسیم بیشتری نسبت به مواد دیگر برخوردار هستند. انتخاب مواد غذایی سرشار از پتاسیم آسان است زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است. در ادامه چند نمونه از آنها را معرفی می کنیم.
سبزیجات
سیب زمینی: یک سیب زمینی متوسط حاوی 926 میلی گرم پتاسیم است.
سیب زمینی شیرین: یک سیب زمینی شیرین ...
[ مشاهده متن کامل خبر چند توصیه پتاسیمی برای قلب شما! در تابناک ]


شنبه ، ۶شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن